logo
pl_dz_002_06.png

Internetowy Kalendarz Wizyt 24/7

Dowiedz się, w jaki sposób Kalendarz Wizyt usprawni Twoją pracę i pozwoli docierać do nowych pacjentów.

Zobacz
pl_dz_002_09.png

TeleRejestracja pacjentów

Nie trać potencjalnych pacjentów przez nieodebrane telefony. Odbierzemy je za Ciebie!

Zobacz
pl_dz_002_13.png

Promowanie profilu

Zadbamy o wysoką pozycję Twojego nazwiska na liście wyników wyszukiwania ZnanyLekarz.pl oraz Google.

Zobacz
pl_dz_002_14.png

Personalizacja i wyróżnienie profilu

Sprawdź, w jaki sposób możesz dodatkowo wyróżnić się na tle innych specjalistów z Twojej okolicy.

Zobacz
pl_dz_002_18.png

Internetowy Kalendarz Wizyt 24/7

Dodawanie urlopu

Wyjeżdżasz? Nie możesz przyjmować pacjentów konkretnego dnia? Wyklucz dany dzień z grafiku, aby pacjenci od razu wiedzieli, że nie będziesz dla nich dostępny. 

Samodzielne dopisywanie pacjentów do Kalendarza Wizyt

Łatwo dopiszesz do Kalendarza tych pacjentów, którzy dzwonią lub zapisują się osobiście. Teraz wszystko masz w jednym miejscu, a każdy z Twoich pacjentów otrzyma przypominenie SMS o wizycie. 

Odwoływanie i przekładanie wizyt jednym kliknięciem

Jednym kliknięciem możesz odwołać lub przełożyć wizytę. O każdej zmianie powiadamiamy pacjenta wiadomością SMS.

 

Powiadomienia SMS dla recepcji

O każdej umówionej lub odwołanej wizycie powiadomimy Cię mailem i SMS-em. Możesz też do powiadomień dołączyć recepcję lub wybraną przez siebie osobę. 

Przypomnienia SMS o wizytach

Każdy z Twoich pacjentów otrzyma przypomnienie o wizycie - nawet 4 razy. W przypadku zmiany terminu również wyślemy powiadomienie przez SMS. System jest zautomatyzowany i nie wymaga Twojej uwagi.

Przypomnienia o konieczności umówienia kolejnej wizyty

Jeżeli pacjent potrzebuje kolejnej wizyty, a jest jeszcze zbyt wcześnie, aby ją zarezerwować w Kalendarzu, możesz zaplanować automatyczne przypomnienie. Pacjent dostanie wiadomość w wybranym przez Ciebie terminie.

Kalendarz dopasowany do Twojego sposobu pracy

Sam decydujesz o terminach i długości wizyt. Możesz też przypisać określony czas trwania różnym rodzajom badań i zabiegów.

Blokowanie zapisów dla pacjentów, którzy nie przychodzą na wizyty

Osobom, które notorycznie zapisują się na wizyty, a później nie przychodzą, możesz zablokować możliwość umówienia wizyty. Niech nie zajmują terminów rzetelnym pacjentom!

Z jakich rozwiązań mógłbyś skorzystać w swoim gabinecie?  Sprawdź
pl_dz_002_21.png

TeleRejestracja pacjentów

Odbierzemy telefony od Twoich pacjentów. I zapiszemy ich na wizyty.

Nie musisz zatrudniać recepcjonistki, ani sam odbierać telefonów - profesjonalni konsultanci TeleRejestracji odbiorą je za Ciebie i zapiszą pacjentów na wizyty w Twoim Kalendarzu Wizyt. W sytuacji, gdy pacjent zadzwoni poza standardowymi godzinami pracy, będzie mógł zostawić wiadomość na automatycznej sekretarce.

Nasza TeleRejestracja pracuje od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00, a w soboty od 9:00 do 17:00.

Odbieramy 99,5% wszystkich połączeń, dzięki czemu nie tracisz potencjalnych pacjentów!

Uwaga!  Numer telefonu na profilu mają dostępny wyłącznie lekarze korzystający z Pakietu Premium.


pl_dz_002_23.png

Promowanie profilu 

Promowanie w wynikach wyszukiwania 

Specjalny algorytm przydziela lekarzom, korzystającym z profili z Pakietem Premium wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Dokładnie uzupełniony Kalendarz Wizyt i pełne informacje na profilu to dodatkowe punkty przy promowaniu!

Dodatkowa promocja w serwisie

Twoja wizytówka i Kalendarz Wizyt będzie sugerowany pacjentom odwiedzającym profile lekarzy niekorzystających z Pakietu Premium. Ważne jest to, że na profilach z Pakietem Premium nie wyświetlamy infomacji o innych lekarzach.


pl_dz_002_25.png

Personalizacja i wyróżnienie profilu

Więcej informacji ważnych dla pacjentów

Możesz dodać unikalne informacje o sobie i prowadzonej praktyce - takie, które nie są dostępne w opcji bezpłatnej, a są często poszukiwane przez pacjentów (nagrody i wyróżnienia, publikacje, certyfikaty, znajomość języków obcych oraz przebyte staże).
Możesz także wstawić dodatkowe zdjęcia np. gabinetu lub sprzętu oraz dodać zdjęcie w tle.

Kontakt telefoniczny

Na Twoim profilu pojawi się Indywidualny Numer TeleRejestracji. Profesjonalni konsultanci odbiorą telefony od pacjentów i zapiszą ich do Twojego Kalendarza Wizyt. Jeśli pacjent zapyta o merytoryczne aspekty leczenia, konsultant przekieruje połączenie do gabinetu.
Na profilach bezpłatych nie ma możliwości dodania numeru telefonu.

Jak w praktyce działa Pakiet Premium? Zobacz darmowe demo