Opinie na profilu

Zostań mistrzem komunikacji z pacjentem - odpowiadaj na opinie!

Na co dzień próbujesz uzyskać coraz więcej opinii, ale czy zastanawiasz się, jak zwiększyć ich wpływy, a może jak uzyskać z nich dodatkowe korzyści? To łatwiejsze niż myślisz! Musisz tylko zacząć odpowiadać na opinie! Oto 3 punkty, które wyjaśniają,

1. Buduj Twój pozytywny wizerunek

Jednym z najważniejszych elementów budowania wizerunku w sieci są opinie na Twoim profilu.  Odpowiadając na nie, budujesz pozytywną relację z pacjentem i zwiększasz szanse, że to Ty będziesz jego wyborem za każdym razem, kiedy będzie tego potrzebował. Jednocześnie potencjalnym pacjentom, którzy dopiero szukają specjalisty, pokazujesz, że jesteś zaangażowany w pracę i dbasz o relacje lekarz - pacjent.

2. Pacjenci czytają

Czy wiesz, że nawet 80% pacjentów właśnie na podstawie opinii decyduje, do kogo zarezerwuje wizytę? Pamiętaj, że Twoje odpowiedzi, tak samo jak opinie, są publiczne. Odpowiadanie w sposób proaktywny i uprzejmy jest znakomitą metodą na pokazanie swojej życzliwości i troski o pacjenta. Każdy, kto odwiedzi Twój profil, zobaczy, że naprawdę zależy Ci na potrzebach pacjentów i starasz się zapewnić wszystkim jak najlepszą opiekę.

DA - odpowiedzi na opinie

3. Odpowiadanie na negatywne opinie jest Twoją szansą

Odpowiadanie na negatywną opinię to sztuka, szczególnie gdy emocje biorą górę. Czy warto w ogóle próbować? Statystyki pokazują, że aż 7 na 10 klientów zmienia zdanie po otrzymaniu merytorycznej odpowiedzi na swoją opinię. W Twoim wypadku może być tak samo, a nawet jeśli autor negatywnej opinii nie da się przekonać, to możesz w ten sposób wpłynąć na decyzję potencjalnych pacjentów.

Jak więc reagować na negatywne opinie? Po prostu posłuchaj swojego pacjenta i wyjaśnij swój punkt widzenia grzecznym i pełnym szacunku tonem. Może to sprawić, że Twój profil będzie jeszcze bardziej autentyczny i godny zaufania niż kiedykolwiek wcześniej.

 

Sprawdź, jak ZnanyLekarz pomoże Ci budować profesjonalny wizerunek >>