Kalendarz

Integracje i synchronizacje z oprogramowaniami do zarządzania gabinetem lub placówką

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące integracji:

💡Pamiętaj: W przypadku podejrzeń o nieprawidłowe działanie integracji uprzejmie prosimy o kontakt i weryfikację problemów zarówno z dostawcą oprogramowania jak i serwisem ZnanyLekarz. Pozwoli to na sprawne rozwiązanie zgłoszenia. 

Jak założyć integrację?

Więcej na ten temat znajdziesz w tym artykule.

Na czym polega integracja (synchronizacja) z innymi oprogramowaniami do zarządzania placówką lub gabinetem?

Dzięki integracji, terminy wizyt udostępnione przez gabinet lub placówkę pojawią się jako dostępne do zapisów na ZnanyLekarz.pl*. I, analogicznie, wizyty umówione przez portal ZnanyLekarz.pl pojawią się również w kalendarzu oprogramowania, z którego korzysta gabinet lub placówka. Lista oprogramowań, które mają integrację z Systemem do zarządzania placówką od ZnanyLekarz znajduje się tutaj.

* nie dotyczy systemów FelgDent, MedChart, DoctorEleks

Jak dodać/usunąć/zmienić godziny pracy jeżeli mam integrację z systemem MedFile, Estomed, Proassist, Prodentis, MyDr EDM, Dr100, iGabinet, E-recepcja, Interclinic/Infomed, drEleks/Kotrak?

W integracji z wymienionymi powyżej systemami godziny pracy definiuje się po stronie zewnętrznego systemu. Serwis ZnanyLekarz stanowi bierną stronę takiej integracji i oczekuje na dostarczenie wolnych terminów przez zewnętrzny system. Następnie serwis ZnanyLekarz prezentuje otrzymane terminy dla pacjentów. Godziny przyjmowania zdefiniowane w zakładce Ustawienia w ZnanymLekarzu nie obowiązują. W razie wątpliwości zalecamy kontakt z obsługą klienta danego oprogramowania. 

Jak dodać/usunąć/zmienić godziny pracy jeżeli mam integrację z systemem FelgDent, Medchart, IQDental, Apps4Med(DocuMeds)?

Godziny pracy należy zdefiniować po stronie serwisu ZnanyLekarz. Szczegółową instrukcję jak to zrobić znajdziesz tutaj.

Jak dodać nową usługę do profilu jeżeli mam integrację z FelgDent, Medchart, Proassist, Prodentis, IQDental, drEleks/Kotrak, Apps4Med(DocuMeds)?

Usługi należy zdefiniować po stronie serwisu ZnanyLekarz. Szczegółową instrukcję jak to zrobić znajdziesz tutaj

Jak dodać usługę jeżeli mam integrację z MedFile, Estomed, iGabinet, e-recepcja, Interclinic/Infomed?

1. Dodanie usługi po stronie ZnanegoLekarza

2. Pobranie listy usług z ZnanegoLekarza przez zewnętrzne oprogramowanie

3. Połączenie usług pobranych z ZnanegoLekarza z tymi dostępnymi w zewnętrznym oprogramowaniu (w razie wątpliwości zalecamy kontakt z dostawcą oprogramowania).

Jak dodać usługę, jeżeli mam integrację z MyDr EDM, Dr100?

Usługi w tym typie integracji dodasz po stronie oprogramowania MyDr EDM lub Dr100. Więcej na ten temat znajdziesz tutaj

Zaktualizowałem/łam terminy w zewnętrznym oprogramowaniu, ale nie są one widoczne w ZnanymLekarzu 

Jeżeli terminy nie aktualizują się automatycznie w serwisie ZnanyLekarz, zalecamy kontakt z dostawcą oprogramowania. Przyczyną braku natychmiastowej aktualizacji terminów może być uruchomienie procesu synchronizacji terminów o konkretnych godzinach lub konieczność wymuszenia ręcznej synchronizacji terminów.

Czy wizyta, która dodam w zewnętrznym oprogramowaniu będzie widoczna w ZnanymLekarzu?

W zależności od sposobu blokowania terminów, może on trafić do ZnanegoLekarza w formie aktualizacji grafiku, fikcyjnych wizyt lub blokady.