Z naszych badań wynika, że 71% pacjentów kieruje się podczas wyboru lekarza jego doświadczeniem.
Daliśmy więc pacjentom możliwość zadawania krótkich pytań lekarzom - bezpośrednio z poziomu ich profili - tak, aby lekarze mogli budować profesjonalny wizerunek, pokazywać pacjentom wiedzę i doświadczenie. Warto wiedzieć, że profile lekarzy aktywnie odpowiadających na pytania pacjentów, jako bardziej atrakcyjne, będą wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania.
Jak Pytania&Odpowiedzi wpływają na liczbę pacjentów odwiedzających profil?
Zobacz statystyki z 2016 roku.
Jak włączyć Pytania & Odpowiedzi?
- Zaloguj się na swoje konto - jeśli nie wiesz, jak to zrobić, sprawdź tutaj »
- Przejdź do sekcji "Pytania".
- Wybierz niebieski przycisk "Aktywuj".
Gdy pacjent zada pytanie, lekarz zostanie o tym poinformowany - i dopóki nie udzieli odpowiedzi, pytanie nie będzie widoczne na profilu. Nie ma więc ryzyka, że na profilu pojawią się pytania bez odpowiedzi.
Udzielając odpowiedzi możesz od razu zaprosić pacjenta na adekwatną do problemu wizytę, podając dodatkowo cenę konkretnej usługi.
Kliknij "Zaproś na wizytę", a następnie wybierz typ wizyty, gabinet, w którym chcesz przyjąć pacjenta oraz wprowadź cenę. Jeśli istnieje taka potrzeba, możesz zaproponować pacjentowi kilka usług - każdą kolejną dodasz wybierając opcję "dodaj kolejną usługę".
Opublikuj opinie oraz zatwierdź wprowadzone informacje przyciskiem "Odpowiedz".
Funkcja Pytania&Odpowiedzi dostępna jest dla:
- profili bezpłatnych,
- profili z Pakietem Premium.