logo

Instrukcje ZnanyLekarz.pl

Sprawdź, jak edytować profil i zarządzać kalendarzem?

Funkcja Pytania i Odpowiedzi -  jak ją włączyć?


Z naszych badań wynika, że 71% pacjentów kieruje się podczas wyboru lekarza jego doświadczeniem.

Daliśmy więc pacjentom możliwość zadawania krótkich pytań lekarzom - bezpośrednio z poziomu ich profili - tak, aby lekarze mogli budować profesjonalny wizerunek, pokazywać pacjentom wiedzę i doświadczenie. Warto wiedzieć, że profile lekarzy aktywnie odpowiadających na pytania pacjentów, jako bardziej atrakcyjne, będą wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania.

Jak Pytania&Odpowiedzi wpływają na liczbę pacjentów odwiedzających profil?
Zobacz statystyki z 2016 roku. 

QA-1.png

 

Jak włączyć Pytania & Odpowiedzi?

  1.  Zaloguj się na swoje konto  -  jeśli nie wiesz, jak to zrobić, sprawdź tutaj »

  2.  Przejdź do sekcji "Pytania".

  3. Wybierz niebieski przycisk "Aktywuj".

QA1.png


QA2.png


QA3.png

 

Gdy pacjent zada pytanie, lekarz zostanie o tym poinformowany - i dopóki nie udzieli odpowiedzi, pytanie nie będzie widoczne na profilu. Nie ma więc ryzyka, że na profilu pojawią się pytania bez odpowiedzi.

 

QA5.png

 

Udzielając odpowiedzi możesz od razu zaprosić pacjenta na adekwatną do problemu wizytę, podając dodatkowo cenę konkretnej usługi. 

Kliknij "Zaproś na wizytę", a następnie wybierz typ wizyty, gabinet, w którym chcesz przyjąć pacjenta oraz wprowadź cenę. Jeśli istnieje taka potrzeba, możesz zaproponować pacjentowi kilka usług - każdą kolejną dodasz wybierając opcję "dodaj kolejną usługę".

 

QA7.png


QA8.png


Opublikuj opinie oraz zatwierdź wprowadzone informacje przyciskiem "Odpowiedz".

Funkcja Pytania&Odpowiedzi dostępna jest dla:

  • profili bezpłatnych,
  • profili z Pakietem Premium.

 

Przejdź do edycji profilu »

Kategorie: Aktualizacja profilu lekarza