logo


ZnanyLekarz.pl pod lupą
Rozmowa z lekarzem Wojciechem Wieczorkiem

Lek. Wojciech Wieczorek - lekarz rodzinny i internista. Ukończył Wojskową Akademię Medyczną w Łodzi. Specjalizuje się w medycynie rodzinnej i chorobach wewnętrznych. Zajmuję się również medycyną pracy i badaniami kierowców oraz kandydatów na broń i pracowników ochrony fizycznej.

Na co dzień prowadzi prywatny gabinet w Gdyni. Największym problemem w zarządzaniu gabinetem, okazał się brak czasu na rozmowy telefoniczne z pacjentami. 

 

Zapytaliśmy lek. Wojciecha Wieczorka, w jaki sposób ZnanyLekarz.pl pomógł mu w zarządzaniu gabinetem.

 

case_study_wojciech_wieczorek_1.png


Co skłoniło Pana do zmiany profilu bezpłatnego na Pakiet Premium? 

Przede wszystkim zależało mi na usprawnieniu pracy gabinetu. W pewnym momencie po prostu zaczęło brakować mi czasu na rozmowy telefoniczne z pacjentami. Telefon dzwonił, a ja nie mogłem go odebrać.

Zacząłem szukać rozwiązań tego problemu - a ponieważ od dawna posiadałem już profil w serwisie ZnanyLekarz.pl, zdecydowałem się na narzędzia udostępniane razem z Pakietem Premium (Kalendarz Wizyt i TeleRejestracja - przyp. red.).

 

Jak wyglądały Pana początki na ZnanyLekarz.pl?

Zacznę od tego, że na portal trafiłem ładnych kilka lat temu, gdy jeszcze był w powijakach. Zdarzyła się wtedy zabawna historia. Otóż niespodziewanie moi pacjenci zaczęli mnie pytać, kiedy przyjmuję… w Częstochowie. A przecież mieszkam i pracuję w Gdyni. Okazało się, że w Częstochowie pracował wówczas lekarz o takim samym imieniu i nazwisku, ktoś zobaczył jego profil i pomylił nas ze sobą. Sytuacja się powtarzała. Postnowiłem coś z tym zrobić.

Samodzielnie edytowałem swój profil i potem stopniowo go uzupełniałem. Na bieżąco aktualizowałem, dodawałem zdjęcia. Jak wspomniałem, później uruchomiłem także Kalendarz Wizyt.

W samym gabinecie zawiesiłem plakaty, które informowały pacjentów o możliwości dodawania opinii i umawiania wizyt przez Internet.

 

Z perspektywy czasu, jak Pan ocenia przydatność naszego systemu zarządzania wizytami?

Widzę, że pacjenci chętnie korzystają z możliwości zapisów na wizyty telefonicznie przez TeleRejestrację. Z mojej perspektywy to naprawdę wygodne rozwiązanie - nie muszę już mierzyć się z dzwoniącym co chwilę telefonem.

Coraz częściej pacjenci umawiają się też przez internet, za pomocą Kalendarza Wizyt, sądzę, że to kwestia czasu, gdy tego typu rozwiązania staną się standardem.

 

case_study_wojciech_wieczorek_3.png

  



Jakie są Pana rady dla potencjalnych użytkowników?

Na pewno bardzo ważne jest podanie wszystkich informacji na swój temat, z dokładnym adresem włącznie. Pacjenci chcą też znać cennik świadczonych usług. Coraz chętniej korzystają z Kalendarza Wizyt, więc warto dać im taką możliwość.

 

Czy poleciłby Pan współpracę ze ZnanyLekarz.pl?

Oczywiście, że tak! Jak już mówiłem, jestem z portalem ZnanyLekarz.pl od wielu lat i obserwuję jego ewolucję, od skromnych początków po chwilę obecną. Widzę, jak poszerzał się zakres świadczonych usług.

Dziś portal oferuje realne wsparcie dla zapracowanych lekarzy. Możliwość prostego ustalenia grafiku przyjęć, czasu trwania i ceny wizyty - to duże ułatwienie zarówno dla pacjentów, jak dla lekarzy. Przydaje się też możliwość odwołania wizyty w nagłych przypadkach.

Generalnie jestem bardzo zadowolony i polecam wszystkim współpracę.


Wojciech Wieczorek

Lek. Wojciech Wieczorek 
Ukończył Wojskową Akademię Medyczną w Łodzi. Specjalizuje się w medycynie rodzinnej i chorobach wewnętrznych. Zajmuję się również medycyną pracy i badaniami kierowców oraz kandydatów na broń i pracowników ochrony fizycznej.  
Zobacz profil »

Dołącz do ponad 6 000 zadowolonych lekarzy i specjalistów!Sprawdź ofertę