logo


ZnanyLekarz.pl pod lupą
Rozmowa z fizjoterapeutą, magistrem Łukaszem Kłosem 

Mgr Łukasz Kłos - fizjoterapeuta i terapeuta manualny. Absolwent Wydziału Rehabilitacji na Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie. Od ukończenia studiów stale praktykuje i pogłębia wiedzę w zakresie terapii manualnej, rehabilitacji ortopedycznej oraz rehabilitacji w sporcie. Współtworzy projekt FizjoTerapia HD skierowany zarówno do lekarzy, jak i pacjentów. Prywatnie biegacz - maratończyk. 

Wielogodzinna praca z pacjentami oraz współudział w FizjoTerapii HD wymuszają konieczność doskonałej organizacji pracy, aby pogodzić ze sobą wszystkie obowiązki zawodowe oraz swoje pasje, jak również zapewnić pacjentom wysoką jakość obsługi.

 

Zapytaliśmy magistra Łukasza Kłosa, w jaki sposób serwis ZnanyLekarz.pl pomógł mu usprawnić pracę oraz wypromować gabinet.

 

case_study_Lukasz_Klos_1.png


Co skłoniło Pana, aby uruchomić Pakiet Premium na ZnanyLekarz.pl?

Usługę w serwisie ZnanyLekarz.pl wykupiłem, ponieważ chciałem dotrzeć do większej grupy pacjentów i przestać być anonimowy wśród specjalistów z mojej branży.

Opinie pacjentów pozwoliły mi ugruntować mój wizerunek w Internecie i sprawiły, że osoby odwiedzające mój gabinet nie trafiają tu przez przypadek. Często jest tak, że gdy ich poznaję, pacjenci wiedzą o mnie więcej niż ja o nich. Chcą przyjść, bo wiedzą, jak pracuję.

System rejestracji i kalendarz z terminami (TeleRejestracja i Kalendarz Wizyt - przyp. red.) to kolejne rzeczy, które skłoniły mnie do uruchomienia usługi. Wszystko jest przejrzyste, a dodatkowo pacjenci są powiadamiani wcześniej o nadchodzącej wizycie. Właściwie nie musimy korzystać z papierowych terminarzy, bo sami możemy wpisywać pacjentów w grafik. Dodatkowo pacjenci widzą, kiedy mamy urlop, i nie istnieje ryzyko zapisania wizyty w dni, w które nas nie ma.

 

Jak wyglądały Pana początki w serwisie?

Od startu do uzyskania pełnej funkcjonalności mojego profilu minęło kilka godzin. Uzupełniłem w 100% wymagane informacje i zacząłem tworzyć prezentację swojej osoby. Oczywiście w pierwszej kolejności wstawiłem zdjęcia i zweryfikowałem konta oraz adres gabinetu. Sprecyzowałem zakres wykonywanych usług i podałem ceny, a zaraz później włączyłem Kalendarz Wizyt i ustaliłem grafik godzin, w których przyjmowałem.

Tworzenie własnego profilu na ZnanyLekarz.pl jest bardzo proste i intuicyjne, a w przypadku problemów można poprosić o pomoc opiekuna profilu.

 

Jak pacjenci zareagowali na możliwość internetowej rejestracji?

Reakcja pacjentów była bardzo pozytywna. Uruchomienie Kalendarza Wizyt znacznie ułatwiło im planowanie wizyt w moim gabinecie. Wszystkie dostępne godziny są podświetlone i pacjenci nie muszą dopytywać o wolne terminy.

Dodatkową zaletą jest powiadomienie o nadchodzącej wizycie – chyba to chwalą sobie najbardziej.

 

case_study_Lukasz_Klos_2.png

 

 

Z perspektywy czasu, jak Pan ocenia przydatność naszego systemu? 

W mojej opinii ZnanyLekarz.pl jest bardzo przydatnym narzędziem, ułatwiającym pracę w gabinecie. Zaraz po uruchomieniu Kalendarza praca stała się łatwiejsza i miałem więcej czasu na inne czynności. Pacjenci dostali dostęp do wszystkich terminów, a ja nie musiałem się martwić zapisami.

Nie można tu oczywiście nie wspomnieć o promowaniu własnej osoby i gabinetu w Internecie. Opinie, które mogą być dodawane przez pacjentów, dodatkowo podnoszą nam wiarygodność i budują pozytywną reputację wśród specjalistów z naszej dziedziny.

 

 

case_study_Lukasz_Klos_3.png

 


Czy ma Pan rady dla lekarzy i specjalistów, którzy dopiero zaczynają korzystać z naszego serwisu? 

Bardzo istotną, jeśli nie najważniejszą rzeczą podczas uzupełniania profilu jest przedstawienie naszej osoby - czym się zajmujemy, jakie szkoły ukończyliśmy, jakie odbyliśmy szkolenia, sprecyzowanie świadczonych usług oraz podanie lokalizacji naszego gabinetu czy placówki. Nikt nie chciałby przychodzić do lekarza lub terapeuty, o którym nic nie wie, więc uzupełniony na 100% profil jest naszą wizytówką. Dajmy się lepiej poznać naszym pacjentom.

Kilka zdjęć to też istotna rzecz. Zdjęcie naszej osoby jest obowiązkowe – pacjenci muszą wiedzieć, z kim będą mieli do czynienia. Zdjęcie gabinetu i certyfikatów nie są konieczne, ale są mile widziane - to zawsze dodatkowe informacje dla pacjentów.

 

Czy poleciłby Pan współpracę ze ZnanyLekarz.pl?

Z czystym sumieniem polecam współpracę ze ZnanyLekarz.pl. Jest to dobry sposób na organizację pracy w swoim gabinecie, a także rozwiązanie problemu rejestracji pacjentów. Dodatkową zaletą jest możliwość promowania swojej osoby i świadczonych usług w Internecie, a co za tym idzie - dotarcie do jeszcze większej grupy potencjalnych pacjentów.

Łukasz Kłos

Mgr Łukasz Kłos
- Fizjoterapeuta, Terapeuta Manualny


Absolwent Wydziału Rehabilitacji na Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie. Od ukończenia studiów stale praktykuję i pogłębiam swoją wiedzę w zakresie terapii manualnej, rehabilitacji ortopedycznej oraz rehabilitacji w sporcie.  
Zobacz profil »

Dołącz do ponad 6 000 zadowolonych lekarzy i specjalistów!Sprawdź ofertę