Zwiększ widoczność Twojej placówki bez ponoszenia kosztów!


Czy wiesz, że w Polsce jest 28 milionów internautów? Każdego dnia poszukują w sieci dostępu do produktów i usług, również medycznych. W czasach, gdy aż 85% pacjentów chce umawiać się do lekarza online, rośnie znaczenie widoczności placówek medycznych w Internecie. Nieobecność w sieci skutkuje brakiem nowych klientów. Jak się przed tym ustrzec?
Czytaj dalej »

Przekuj negatywną opinię w… poprawę wizerunku!


Co zrobić, by negatywne oceny nie zaważyły na Twoim wizerunku? Jak reagować na opinie, by zjednać sobie pacjentów i zachęcić ich do umawiania wizyt w Twoim gabinecie?

Czytaj dalej »

Tych rzeczy nie musisz już robić w swoim gabinecie


Wydawałoby się, że w dzisiejszych czasach wszyscy jesteśmy już świadomi korzyści związanych z cyfryzacją danych i przechowywaniem ich w tzw. chmurze - jednak rozmawiając z lekarzami wciąż spotykamy się z metodami rodem z zeszłego stulecia. Wiesz o jakim nośniku mowa…?

Czytaj dalej »

Najryzykowniejsza metoda przechowywania danych


Wydawałoby się, że w dzisiejszych czasach wszyscy jesteśmy już świadomi korzyści związanych z cyfryzacją danych i przechowywaniem ich w tzw. chmurze - jednak rozmawiając z lekarzami wciąż spotykamy się z metodami rodem z zeszłego stulecia. Wiesz o jakim nośniku mowa…?

Czytaj dalej »

Prosty sposób na utrzymanie obecnych i przyszłych pracowników


W czasach walki o najlepszych pracowników manager musi stale dbać o dobre relacje ze swoim personelem. Dotyczy to również branży medycznej, w której konkurencyjność rośnie z roku na rok. Jakie działania należy podjąć, aby utrzymać lekarzy w Twojej placówce?

Czytaj dalej »

Potencjał reklamowy placówki drzemie w… Twoich pacjentach!


Marketerzy już dawno temu odkryli, jak wielką rolę w decyzjach konsumentów odgrywają rekomendacje uzyskiwane od innych. Potencjał ten od wielu lat wykorzystuje “marketing szeptany”. Jak zastosować go do promowania placówki medycznej?

Czytaj dalej »

Wyglądaj świetnie w Internecie - zastosuj te 3 sposoby


Każdy z nas lubi prezentować się dobrze, szczególnie jeżeli chodzi o pokazywanie się online. Na platformach społecznościowych, takich jak Facebook czy Instagram, mamy czasami tendencje do przekłamywania wręcz rzeczywistości. Pamiętajmy zatem też o tym, jak prezentujemy się w LinkedIn i innych serwisach profesjonalnych. O czym pamiętać, by wypadać się jak najlepiej również w nich?

Czytaj dalej »

   

Pobierz e-booka

Zwiększ zyski swojego gabinetu

Pobierz e-booka ➤

Najnowsze posty