Zyskaj na obecności Twoich lekarzy w ZnanyLekarz.pl

 

just_doctor.pngWciąż zdarza się, że lekarze reagują niechęcią na prośbę, aby założyli profil w serwisie ZnanyLekarz.pl. Zwykle kierują się uprzedzeniami i nie znają korzyści, jakie daje obecność w serwisie. Korzyści te tymczasem są niebagatalne - nie tylko dla placówki, ale także dla samych lekarzy.


Wykorzystanie narzędzi oferowanych razem z Pakietem Premium pozwala lekarzom po pierwsze umawiać więcej wizyt, po drugie optymalizować pracę, a po trzecie - budować swoją renomę. Dlaczego renoma lekarza jest istotna z punktu widzenia managera? To proste - pacjenci zwykle szukają w pierwszym rzędzie lekarza, a nie konkretnej placówki. Sprawdzają opinie dotyczące konkretnego lekarza, a nie całej kliniki. Lekarz cieszący się popularnością przyciągnie do placówki więcej pacjentów (przeczytaj więcej). Warto więc przekonać lekarzy do zaangażowanej obecności na portalu.

Dlaczego lekarz powinien być otwarty na obecność w ZnanyLekarz.pl?

1. Umówi się do niego więcej pacjentów
Lekarz, do którego łatwo jest umówić wizytę przez Internet, może liczyć na większą liczbę pacjentów. Jeśli lekarze są rozliczani od pacjentów, ich zysk będzie w oczywisty sposób wyższy. Jeśli obowiązuje ich stawka godzinowa - z większą liczbą pacjentów mogą liczyć na więcej godzin w grafiku. Zamknięcie się na dodatkowe źródło pacjentów oznacza mniejszy zysk.

2. W jego grafiku zapanuje porządek
Dzięki dostępowi do Kalendarza Wizyt lekarz będzie wiedział z wyprzedzeniem, kto umówił się na wizytę. Pozwoli to lepiej się do niej przygotować. Wiedząc, jacy pacjenci mają umówione wizyty danego dnia, łatwiej optymalnie rozplanować pracę. W grafiku lekarza zapanuje porządek i przewidywalność.

3. Zbuduje renomę profesjonalisty
ZnanyLekarz.pl to największy w Polsce serwis dla pacjentów i lekarzy. Miesięcznie odwiedza go ponad 3.5mln osób. Możliwość zaprezentowania się przed tak licznym gronem pacjentów i otrzymania pozytywnych opinii ma niebagatelne znaczenie dla profesjonalnego wizerunku lekarza. Ten z kolei przekłada się na więcej umówionych wizyt.

4. Pomoże usprawnić pracę całej placówki
Pacjenci, którzy umówią się na wizytę online, odciążą placówkowe telefony. Z badania przeprowadzonego przez ZnanyLekarz.pl wynika, że aż 44% połączeń wykonywanych przez pacjentów do lekarzy pozostaje bez odpowiedzi! Nawet w dużych placówkach wciąż zdarzają się problemy z dodzwonieniem. Pracownicy recepcji, nie musząc cały czas “wisieć na telefonie”, będą mogli zająć się innymi obowiązkami - witaniem pacjentów, zarządzaniem kolejkami itp. Dzięki temu praca całej placówki zostanie usprawniona i zoptymalizowana.



Pobierz zestaw informacji na temat serwisu ZnanyLekarz.pl  - zawiera gotowe odpowiedzi na pytania najczęściej zadawane przez lekarzy!