Tych rzeczy nie musisz już robić w swoim gabinecie

 

Wydawałoby się, że w dzisiejszych czasach wszyscy jesteśmy już świadomi korzyści związanych z cyfryzacją danych i przechowywaniem ich w tzw. chmurze - jednak rozmawiając z lekarzami wciąż spotykamy się z metodami rodem z zeszłego stulecia. Wiesz o jakim nośniku mowa…?

Wydawałoby się, że w dzisiejszych czasach wszyscy jesteśmy już świadomi korzyści związanych z cyfryzacją danych i przechowywaniem ich w tzw. chmurze - jednak rozmawiając z lekarzami wciąż spotykamy się z metodami rodem z zeszłego stulecia. Wiesz o jakim nośniku mowa…?

Czytaj dalej

Najryzykowniejsza metoda przechowywania danych

Wydawałoby się, że w dzisiejszych czasach wszyscy jesteśmy już świadomi korzyści związanych z cyfryzacją danych i przechowywaniem ich w tzw. chmurze - jednak rozmawiając z lekarzami wciąż spotykamy się z metodami rodem z zeszłego stulecia. Wiesz o jakim nośniku mowa…?

Czytaj dalej

lut 20, 2019

Sprawdź, ilu pacjentów przesypiasz

Czytaj dalej

lis 21, 2018

Dlaczego sukces Twojego gabinetu zależy od widoczności w Internecie?

Sukces prywatnego gabinetu lekarskiego zależy od tego, jak chętnie pacjenci będą umawiać w nim wizyty - to oczywiste. Warto jednak zastanowić się, skąd pacjenci dowiadują się, że dany gabinet w ogóle istnieje i w jaki sposób szukają lekarza? Okazuje się, że dopiero rozumiejąc mechanizmy rządzące widocznością online, lekarz może świadomie zatroszczyć się o takie zaprezentowanie swoich usług, aby nakłonić pacjentów do umówienia wizyty właśnie w jego gabinecie.

Czytaj dalej

Prawny zakaz reklamy w branży zdrowia. Co wolno, a czego nie?

Promowanie usług lekarza lub placówki medycznej nie należy do prostych zadań, gdyż polskie prawo stawia szereg ograniczeń. Mówiąc wprost, zabronione jest reklamowanie świadczeń medycznych. Aby docierać z komunikacją marketingową do pacjentów i nie łamać prawa, trzeba mieć świadomość, jakie działania rozumiane są jako reklama.

Czytaj dalej

3 kroki do zyskania lojalności pacjenta

Niemal dla połowy pacjentów pierwsza wizyta w gabinecie okazuje się ostatnią. Rozczarowani odchodzą do innych lekarzy, którzy lepiej spełnią ich oczekiwania. Co ważne, często przyczyny niezadowolenia wcale nie leżą w jakości świadczonej usługi: pacjenci odchodzą, bo lekarzowi nie udało się zbudować z nimi relacji dostatecznie trwałej, aby traktowali gabinet jako pierwszy wybór. Tymczasem do stworzenia relacji wcale nie potrzeba pomocy specjalistów od PR - wystarczą odpowiednie narzędzia.

Czytaj dalej

maj 10, 2018

4 argumenty za tym, żeby odpowiadać na pytania pacjentów online

Skuteczną metodą utrzymania dobrej relacji z pacjentami także poza gabinetem jest udzielanie odpowiedzi na ich pytania w Internecie. Dzięki wykorzystaniu odpowiednich narzędzi w serwisie ZnanyLekarz.pl staje się to bardzo proste. Korzyści, jakie taka forma komunikacji daje lekarzowi, trudno przecenić. Zobacz, co zyskasz, odpowiadając online na pytania!

Czytaj dalej

kwi 12, 2018

Wszystkie drogi poprowadzą do Twojego gabinetu

 

Lekarz, który chce wypracować w gabinecie większy zysk, musi być otwarty na oczekiwania pacjentów. A pacjenci jednoznacznie dają do zrozumienia, że oczekują możliwości umówienia wizyty przez Internet: zadeklarowało to aż 77% z nich.

Czytaj dalej

mar 29, 2018

Twój gabinet zarabia mniej, niż powinien. To wina… telefonu

Czy wiesz, którędy pieniądze niepostrzeżenie uciekają z Twojego gabinetu? Przez telefon. To nie żart: możesz zarabiać więcej, jeśli tylko uniezależnisz się od telefonu jako jedynego kanału umawiania wizyt.

Czytaj dalej

3 powody, dla których stracisz pacjentów

Postrzeganie lekarzy przez społeczeństwo uległo poważnej zmianie, która... niekoniecznie musi podobać się samym lekarzom. Nie sposób jednak zawrócić czasu. Warto za to dobrze poznać oczekiwania współczesnych pacjentów, aby zapobiec ich utracie na rzecz innych gabinetów.

Czytaj dalej

Tych rzeczy nie musisz już robić w swoim gabinecie

 

Wydawałoby się, że w dzisiejszych czasach wszyscy jesteśmy już świadomi korzyści związanych z cyfryzacją danych i przechowywaniem ich w tzw. chmurze - jednak rozmawiając z lekarzami wciąż spotykamy się z metodami rodem z zeszłego stulecia. Wiesz o jakim nośniku mowa…?

Wydawałoby się, że w dzisiejszych czasach wszyscy jesteśmy już świadomi korzyści związanych z cyfryzacją danych i przechowywaniem ich w tzw. chmurze - jednak rozmawiając z lekarzami wciąż spotykamy się z metodami rodem z zeszłego stulecia. Wiesz o jakim nośniku mowa…?


Najryzykowniejsza metoda przechowywania danych

Wydawałoby się, że w dzisiejszych czasach wszyscy jesteśmy już świadomi korzyści związanych z cyfryzacją danych i przechowywaniem ich w tzw. chmurze - jednak rozmawiając z lekarzami wciąż spotykamy się z metodami rodem z zeszłego stulecia. Wiesz o jakim nośniku mowa…?


lut 20, 2019

Sprawdź, ilu pacjentów przesypiasz


lis 21, 2018

Dlaczego sukces Twojego gabinetu zależy od widoczności w Internecie?

Sukces prywatnego gabinetu lekarskiego zależy od tego, jak chętnie pacjenci będą umawiać w nim wizyty - to oczywiste. Warto jednak zastanowić się, skąd pacjenci dowiadują się, że dany gabinet w ogóle istnieje i w jaki sposób szukają lekarza? Okazuje się, że dopiero rozumiejąc mechanizmy rządzące widocznością online, lekarz może świadomie zatroszczyć się o takie zaprezentowanie swoich usług, aby nakłonić pacjentów do umówienia wizyty właśnie w jego gabinecie.


Prawny zakaz reklamy w branży zdrowia. Co wolno, a czego nie?

Promowanie usług lekarza lub placówki medycznej nie należy do prostych zadań, gdyż polskie prawo stawia szereg ograniczeń. Mówiąc wprost, zabronione jest reklamowanie świadczeń medycznych. Aby docierać z komunikacją marketingową do pacjentów i nie łamać prawa, trzeba mieć świadomość, jakie działania rozumiane są jako reklama.


3 kroki do zyskania lojalności pacjenta

Niemal dla połowy pacjentów pierwsza wizyta w gabinecie okazuje się ostatnią. Rozczarowani odchodzą do innych lekarzy, którzy lepiej spełnią ich oczekiwania. Co ważne, często przyczyny niezadowolenia wcale nie leżą w jakości świadczonej usługi: pacjenci odchodzą, bo lekarzowi nie udało się zbudować z nimi relacji dostatecznie trwałej, aby traktowali gabinet jako pierwszy wybór. Tymczasem do stworzenia relacji wcale nie potrzeba pomocy specjalistów od PR - wystarczą odpowiednie narzędzia.


maj 10, 2018

4 argumenty za tym, żeby odpowiadać na pytania pacjentów online

Skuteczną metodą utrzymania dobrej relacji z pacjentami także poza gabinetem jest udzielanie odpowiedzi na ich pytania w Internecie. Dzięki wykorzystaniu odpowiednich narzędzi w serwisie ZnanyLekarz.pl staje się to bardzo proste. Korzyści, jakie taka forma komunikacji daje lekarzowi, trudno przecenić. Zobacz, co zyskasz, odpowiadając online na pytania!


kwi 12, 2018

Wszystkie drogi poprowadzą do Twojego gabinetu

 

Lekarz, który chce wypracować w gabinecie większy zysk, musi być otwarty na oczekiwania pacjentów. A pacjenci jednoznacznie dają do zrozumienia, że oczekują możliwości umówienia wizyty przez Internet: zadeklarowało to aż 77% z nich.


mar 29, 2018

Twój gabinet zarabia mniej, niż powinien. To wina… telefonu

Czy wiesz, którędy pieniądze niepostrzeżenie uciekają z Twojego gabinetu? Przez telefon. To nie żart: możesz zarabiać więcej, jeśli tylko uniezależnisz się od telefonu jako jedynego kanału umawiania wizyt.


3 powody, dla których stracisz pacjentów

Postrzeganie lekarzy przez społeczeństwo uległo poważnej zmianie, która... niekoniecznie musi podobać się samym lekarzom. Nie sposób jednak zawrócić czasu. Warto za to dobrze poznać oczekiwania współczesnych pacjentów, aby zapobiec ich utracie na rzecz innych gabinetów.


Popularne artykuły