Dlaczego sukces Twojego gabinetu zależy od widoczności w Internecie?

Autor: Piotr Rubaj

Sukces prywatnego gabinetu lekarskiego zależy od tego, jak chętnie pacjenci będą umawiać w nim wizyty - to oczywiste. Warto jednak zastanowić się, skąd pacjenci dowiadują się, że dany gabinet w ogóle istnieje i w jaki sposób szukają lekarza? Okazuje się, że dopiero rozumiejąc mechanizmy rządzące widocznością online, lekarz może świadomie zatroszczyć się o takie zaprezentowanie swoich usług, aby nakłonić pacjentów do umówienia wizyty właśnie w jego gabinecie.

Czytaj dalej »

Prawny zakaz reklamy w branży zdrowia. Co wolno, a czego nie?


Promowanie usług lekarza lub placówki medycznej nie należy do prostych zadań, gdyż polskie prawo stawia szereg ograniczeń. Mówiąc wprost, zabronione jest reklamowanie świadczeń medycznych. Aby docierać z komunikacją marketingową do pacjentów i nie łamać prawa, trzeba mieć świadomość, jakie działania rozumiane są jako reklama.

Czytaj dalej »

3 kroki do zyskania lojalności pacjenta

Autor: Piotr Rubaj

Niemal dla połowy pacjentów pierwsza wizyta w gabinecie okazuje się ostatnią. Rozczarowani odchodzą do innych lekarzy, którzy lepiej spełnią ich oczekiwania. Co ważne, często przyczyny niezadowolenia wcale nie leżą w jakości świadczonej usługi: pacjenci odchodzą, bo lekarzowi nie udało się zbudować z nimi relacji dostatecznie trwałej, aby traktowali gabinet jako pierwszy wybór. Tymczasem do stworzenia relacji wcale nie potrzeba pomocy specjalistów od PR - wystarczą odpowiednie narzędzia.

Czytaj dalej »

4 argumenty za tym, żeby odpowiadać na pytania pacjentów online

Autor: Piotr Rubaj

Skuteczną metodą utrzymania dobrej relacji z pacjentami także poza gabinetem jest udzielanie odpowiedzi na ich pytania w Internecie. Dzięki wykorzystaniu odpowiednich narzędzi w serwisie ZnanyLekarz.pl staje się to bardzo proste. Korzyści, jakie taka forma komunikacji daje lekarzowi, trudno przecenić. Zobacz, co zyskasz, odpowiadając online na pytania!

Czytaj dalej »

Wszystkie drogi poprowadzą do Twojego gabinetu

Autor: Piotr Rubaj

 

Lekarz, który chce wypracować w gabinecie większy zysk, musi być otwarty na oczekiwania pacjentów. A pacjenci jednoznacznie dają do zrozumienia, że oczekują możliwości umówienia wizyty przez Internet: zadeklarowało to aż 77% z nich.

Czytaj dalej »

Twój gabinet zarabia mniej, niż powinien. To wina… telefonu

Autor: Piotr Rubaj

Czy wiesz, którędy pieniądze niepostrzeżenie uciekają z Twojego gabinetu? Przez telefon. To nie żart: możesz zarabiać więcej, jeśli tylko uniezależnisz się od telefonu jako jedynego kanału umawiania wizyt.

Czytaj dalej »

3 powody, dla których stracisz pacjentów


Postrzeganie lekarzy przez społeczeństwo uległo poważnej zmianie, która... niekoniecznie musi podobać się samym lekarzom. Nie sposób jednak zawrócić czasu. Warto za to dobrze poznać oczekiwania współczesnych pacjentów, aby zapobiec ich utracie na rzecz innych gabinetów

Czytaj dalej »

    

DARMOWE DEMO

Zobacz, jak działa
profil Premium

Zobacz demo

Najnowsze posty