Tych rzeczy nie musisz już robić w swoim gabinecie


Wydawałoby się, że w dzisiejszych czasach wszyscy jesteśmy już świadomi korzyści związanych z cyfryzacją danych i przechowywaniem ich w tzw. chmurze - jednak rozmawiając z lekarzami wciąż spotykamy się z metodami rodem z zeszłego stulecia. Wiesz o jakim nośniku mowa…?

Czytaj dalej »

Najryzykowniejsza metoda przechowywania danych


Wydawałoby się, że w dzisiejszych czasach wszyscy jesteśmy już świadomi korzyści związanych z cyfryzacją danych i przechowywaniem ich w tzw. chmurze - jednak rozmawiając z lekarzami wciąż spotykamy się z metodami rodem z zeszłego stulecia. Wiesz o jakim nośniku mowa…?

Czytaj dalej »

Sprawdź, ilu pacjentów przesypiasz


Czytaj dalej »

Dlaczego sukces Twojego gabinetu zależy od widoczności w Internecie?

Autor: Piotr Rubaj

Sukces prywatnego gabinetu lekarskiego zależy od tego, jak chętnie pacjenci będą umawiać w nim wizyty - to oczywiste. Warto jednak zastanowić się, skąd pacjenci dowiadują się, że dany gabinet w ogóle istnieje i w jaki sposób szukają lekarza? Okazuje się, że dopiero rozumiejąc mechanizmy rządzące widocznością online, lekarz może świadomie zatroszczyć się o takie zaprezentowanie swoich usług, aby nakłonić pacjentów do umówienia wizyty właśnie w jego gabinecie.

Czytaj dalej »

Prawny zakaz reklamy w branży zdrowia. Co wolno, a czego nie?


Promowanie usług lekarza lub placówki medycznej nie należy do prostych zadań, gdyż polskie prawo stawia szereg ograniczeń. Mówiąc wprost, zabronione jest reklamowanie świadczeń medycznych. Aby docierać z komunikacją marketingową do pacjentów i nie łamać prawa, trzeba mieć świadomość, jakie działania rozumiane są jako reklama.

Czytaj dalej »

3 kroki do zyskania lojalności pacjenta

Autor: Piotr Rubaj

Niemal dla połowy pacjentów pierwsza wizyta w gabinecie okazuje się ostatnią. Rozczarowani odchodzą do innych lekarzy, którzy lepiej spełnią ich oczekiwania. Co ważne, często przyczyny niezadowolenia wcale nie leżą w jakości świadczonej usługi: pacjenci odchodzą, bo lekarzowi nie udało się zbudować z nimi relacji dostatecznie trwałej, aby traktowali gabinet jako pierwszy wybór. Tymczasem do stworzenia relacji wcale nie potrzeba pomocy specjalistów od PR - wystarczą odpowiednie narzędzia.

Czytaj dalej »

4 argumenty za tym, żeby odpowiadać na pytania pacjentów online

Autor: Piotr Rubaj

Skuteczną metodą utrzymania dobrej relacji z pacjentami także poza gabinetem jest udzielanie odpowiedzi na ich pytania w Internecie. Dzięki wykorzystaniu odpowiednich narzędzi w serwisie ZnanyLekarz.pl staje się to bardzo proste. Korzyści, jakie taka forma komunikacji daje lekarzowi, trudno przecenić. Zobacz, co zyskasz, odpowiadając online na pytania!

Czytaj dalej »

   

Pobierz e-booka

Zwiększ zyski swojego gabinetu

Pobierz e-booka ➤

Najnowsze posty