Jak rozmawiać z pacjentem o cenie

Czy warto na pierwszej wizycie mówić o kosztach? Jeśli tak, to w jaki sposób? Czy dążąc do ustalania kolejnego terminu wizyty, nie sprawiamy wrażenia, że chcemy zarobić na pacjencie? Jak reagować, gdy pacjent mówi, że cena usług jest za wysoka? Jak rozmawiać o cenie przez telefon?

Zobacz odpowiedzi na pytania zadane podczas szkolenia internetowego: "Jak rozmawiać z pacjentem o cenie i prezentować rozwiązania medyczne".

Czytaj dalej

Lekarzu, nie bój się automatyzacji!

Niejeden lekarz oddałby wiele za magiczne rozwiązanie, dzięki któremu doba nagle się wydłuży, zarządzanie gabinetem stanie łatwiejsze, a w dodatku zwiększy się liczba pacjentów. Dochód wzrośnie i znajdzie się czas na wypicie spokojnie kawy …

Nierealne? Ależ skąd! Wystarczy postawić na automatyzcję.

Czytaj dalej

Wskazówki i porady: Pierwsza rozmowa z pacjentem. Część II - Jak radzić sobie z trudnymi pacjentami

Dziś – w erze Internetu i łatwego dostępu do informacji łatwo porównywać lekarzy między sobą. Rosną więc oczekiwania, i pacjenci potrafią głośno mówić o swoim niezadowoleniu.

Poniżej znajdują się odpowiedzi na pytania, nt. tego jak radzić sobie z trudnymi pacjentami, zadane podczas szkolenia: "Pierwsza rozmowa - jak zrobić dobre wrażenie i utrzymać pacjenta". Te proste techniki potrafią znacznie ułatwić życie w obliczu wymagających pacjentów.

Czytaj dalej

Pytania i odpowiedzi: Czy lekarze mogą reklamować swoje usługi? cz. I

Jaka jest różnica pomiędzy "Zadzwoń" a "Umów wizytę"? Czy można wysyłać pacjentom newslettery? Czy można umieszczać reklamę na tylnej stronie wyniku badania USG lub na jego kopercie? Czy wpis na stronie, o tym że konsultacja na hasło ”X” ma 10% zniżki - jest zgodna z prawem? 

Zobacz odpowiedzi na pytania związane z zakazem reklamy praktyki lekarskiej, zadane prawnikom z Kancelarii DZP w ramach internetowego szkolenia dla lekarzy z 25.02.2016 r.

Czytaj dalej

Reklama praktyki lekarskiej

Obowiązująca od 1 lipca 2011 roku ustawa o działalności leczniczej reguluje kwestie związane z reklamą zarówno podmiotów leczniczych, jak i praktyk zawodowych.

Czytaj dalej

Ostatni dzwonek, aby nadążyć za internetową rewolucją

Często piszemy o tym, dlaczego warto promować swoje usługi w Internecie. Tym razem skupimy się na samym medium i zmianach, jakie w nim zaszły w ostatnim czasie. Jeśli jakiś lekarz jeszcze ma wątpliwości, czy warto angażować się w pozyskiwanie pacjentów i promocję w Internecie - zaraz się przekona, że nie ma czasu do stracenia.

Czytaj dalej

Pacjenci czekają na Ciebie... w Internecie!

Za symboliczną datę początku Internetu w Polsce uważa się 17 sierpnia 1991 - wówczas wysłano pierwszego e-maila z terytorium naszego kraju. Na przestrzeni ćwierćwiecza, które upłynęło od tamtego dnia, dokonała się ogromna rewolucja. Z jej efektów korzystają dziś także lekarze.

Czytaj dalej

Jak rozmawiać z pacjentem o cenie

Czy warto na pierwszej wizycie mówić o kosztach? Jeśli tak, to w jaki sposób? Czy dążąc do ustalania kolejnego terminu wizyty, nie sprawiamy wrażenia, że chcemy zarobić na pacjencie? Jak reagować, gdy pacjent mówi, że cena usług jest za wysoka? Jak rozmawiać o cenie przez telefon?

Zobacz odpowiedzi na pytania zadane podczas szkolenia internetowego: "Jak rozmawiać z pacjentem o cenie i prezentować rozwiązania medyczne".


Lekarzu, nie bój się automatyzacji!

Niejeden lekarz oddałby wiele za magiczne rozwiązanie, dzięki któremu doba nagle się wydłuży, zarządzanie gabinetem stanie łatwiejsze, a w dodatku zwiększy się liczba pacjentów. Dochód wzrośnie i znajdzie się czas na wypicie spokojnie kawy …

Nierealne? Ależ skąd! Wystarczy postawić na automatyzcję.


Wskazówki i porady: Pierwsza rozmowa z pacjentem. Część II - Jak radzić sobie z trudnymi pacjentami

Dziś – w erze Internetu i łatwego dostępu do informacji łatwo porównywać lekarzy między sobą. Rosną więc oczekiwania, i pacjenci potrafią głośno mówić o swoim niezadowoleniu.

Poniżej znajdują się odpowiedzi na pytania, nt. tego jak radzić sobie z trudnymi pacjentami, zadane podczas szkolenia: "Pierwsza rozmowa - jak zrobić dobre wrażenie i utrzymać pacjenta". Te proste techniki potrafią znacznie ułatwić życie w obliczu wymagających pacjentów.


Pytania i odpowiedzi: Czy lekarze mogą reklamować swoje usługi? cz. I

Jaka jest różnica pomiędzy "Zadzwoń" a "Umów wizytę"? Czy można wysyłać pacjentom newslettery? Czy można umieszczać reklamę na tylnej stronie wyniku badania USG lub na jego kopercie? Czy wpis na stronie, o tym że konsultacja na hasło ”X” ma 10% zniżki - jest zgodna z prawem? 

Zobacz odpowiedzi na pytania związane z zakazem reklamy praktyki lekarskiej, zadane prawnikom z Kancelarii DZP w ramach internetowego szkolenia dla lekarzy z 25.02.2016 r.


Reklama praktyki lekarskiej

Obowiązująca od 1 lipca 2011 roku ustawa o działalności leczniczej reguluje kwestie związane z reklamą zarówno podmiotów leczniczych, jak i praktyk zawodowych.


Ostatni dzwonek, aby nadążyć za internetową rewolucją

Często piszemy o tym, dlaczego warto promować swoje usługi w Internecie. Tym razem skupimy się na samym medium i zmianach, jakie w nim zaszły w ostatnim czasie. Jeśli jakiś lekarz jeszcze ma wątpliwości, czy warto angażować się w pozyskiwanie pacjentów i promocję w Internecie - zaraz się przekona, że nie ma czasu do stracenia.


Pacjenci czekają na Ciebie... w Internecie!

Za symboliczną datę początku Internetu w Polsce uważa się 17 sierpnia 1991 - wówczas wysłano pierwszego e-maila z terytorium naszego kraju. Na przestrzeni ćwierćwiecza, które upłynęło od tamtego dnia, dokonała się ogromna rewolucja. Z jej efektów korzystają dziś także lekarze.


Popularne artykuły