Wyglądaj świetnie w Internecie - zastosuj te 3 sposoby


Każdy z nas lubi prezentować się dobrze, szczególnie jeżeli chodzi o pokazywanie się online. Na platformach społecznościowych, takich jak Facebook czy Instagram, mamy czasami tendencje do przekłamywania wręcz rzeczywistości. Pamiętajmy zatem też o tym, jak prezentujemy się w LinkedIn i innych serwisach profesjonalnych. O czym pamiętać, by wypadać się jak najlepiej również w nich?

Czytaj dalej »

Technologie, które docenią Twoi pacjenci


Czytaj dalej »

Jak wykorzystać każdą opinię do budowania wizerunku?

Kategorie: Wizerunek i opinie

Czytaj dalej »

Zbuduj profesjonalny wizerunek szybko i niedrogo

Autor: Piotr Rubaj
Kategorie: Wizerunek i opinie

Gdyby zapytać przeciętnego polskiego lekarza, jak wysoko na liście jego priorytetów znajduje się kreowanie profesjonalnego wizerunki, odpowiedzią byłoby zapewne zdziwione uniesienie brwi. Zagadnienia związane z wizerunkiem traktowane są po macoszemu. Tymczasem podejmując odpowiednie działania na tym polu można stosunkowo łatwo przekonać do siebie pacjentów.

Czytaj dalej »

5 błędów, przez które pacjenci nie widzą Cię w Internecie

Autor: Piotr Rubaj
Kategorie: Wizerunek i opinie

Droga do lekarza zaczyna się dziś w Internecie. Połowa polskich użytkowników sieci przynajmniej raz w miesiącu wyszukuje informacje związane z lekarzami i zdrowiem. Powodzenie gabinetu zależy w pierwszym rzędzie od jego widoczności w Internecie - pacjenci nie umówią wizyty, jeśli nie dowiedzą się, że mają taką możliwość. Wielu świetnych lekarzy mogłoby umawiać więcej wizyt i w konsekwencji lepiej zarabiać, gdyby tylko pacjenci łatwiej znajdowali ich w Internecie. Oto pięć najczęściej popełnianych błędów.

Czytaj dalej »

4 nieinwazyjne sposoby pozyskania opinii od pacjentów

Autor: Piotr Rubaj
Kategorie: Wizerunek i opinie

 

rating-342950-editedJak wiadomo, pozytywne opinie są bezcenne dla każdego gabinetu, gdyż budują wiarygodność i przekonują niezdecydowanych pacjentów. Aż 84% z nich przyznaje, że wybierając lekarza zwraca największą uwagę właśnie na znalezionie w Internecie opinie. Trudno wyobrazić sobie dziś inną równie skuteczną i przy tym bezpłatną formę promowania gabinetu. Wielu lekarzy wciąż czuje się jednak niekomfortowo, gdy przychodzi do poproszenia pacjenta o udzielenie rekomendacji online. Niepotrzebnie. Oto cztery sprawdzone, nieinwazyjne sposoby.

Czytaj dalej »

Jesteś słabo widoczny w Internecie? Tracisz pacjentów!

Autor: Piotr Rubaj
Kategorie: Wizerunek i opinie

 

doctors_visibility.jpegOd dawna zachęcamy lekarzy do dbania o wizerunek online. To najlepsza inwestycja. Pacjenci zwykle nie mają dostatecznej merytorycznej wiedzy, która pozwalałaby im ocenić jakość pracy lekarza i na tej podstawie wybrać gabinet, więc najczęściej kierują się jego wizerunkiem. Warto jednak zwrócić uwagę, że aby zacząć myśleć o zyskach płynących z umiejętnego kreowania i zarządzania wizerunkiem online, trzeba spełnić jedno podstawowe wymaganie: lekarz musi być widoczny w Internecie.

Czytaj dalej »

   

Pobierz e-booka

Zwiększ zyski swojego gabinetu

Pobierz e-booka ➤

Najnowsze posty