Często piszemy o tym, dlaczego warto promować swoje usługi w Internecie. Tym razem skupimy się na samym medium i zmianach, jakie w nim zaszły w ostatnim czasie. Jeśli jakiś lekarz jeszcze ma wątpliwości, czy warto angażować się w pozyskiwanie pacjentów i promocję w Internecie - zaraz się przekona, że nie ma czasu do stracenia.
Korzysta z nich połowa Polaków, poświęcając na to średnio 2 godziny dziennie (raport Hootsuite “Digital 2020”). O czym mowa? O mediach społecznościowych.
Serwisy, których funkcją jest gromadzenie wokół siebie internetowych społeczności, zdobyły na przestrzeni ostatnich lat ogromną popularność. Stały się też pełnowartościowymi kanałami promocji. Jak może z nich korzystać polski lekarz, aby promować swoje usługi?
Oto fragment e-booka "Placówka medyczna w Internecie - marketing w pigułce", przygotowanego przez nas zespół. Zapraszamy do lektury... i pobrania pełnej wersji za darmo!
Bądź zawsze na bieżąco!
Otrzymuj najciekawsze artykuły i treści od ZnanyLekarz.pl.
Popularne artykuły
Bądź zawsze na bieżąco!
Otrzymuj najciekawsze artykuły i treści od ZnanyLekarz.pl.