4 sprawdzone narzędzia, które usprawnią pracę Twojego gabinetu

Autor: Piotr Rubaj



Gabinet dobrze zarządzany to gabinet przynoszący zysk. Nowoczesne narzędzia pozwolą znacznie usprawnić pracę w czterech kluczowych obszarach - planowania dnia roboczego, umawiania wizyt, zarządzania umówionymi wizytami i komunikacji z pacjentami. Dość już tracenia czasu!

Czytaj dalej »

3 technologiczne wyzwania, którym musisz stawić czoła

Autor: Piotr Rubaj

 

Rozwój technologii pociąga za sobą szeroko idące zmiany w branży zdrowia. Upowszechnienie Internetu wpłynęło na sposób, w jaki Polacy korzystają z usług lekarzy. Gabinety lekarskie, które nie dostosują się do oczekiwań współczesnych pacjentów, muszą liczyć się z nieuchronnymi stratami.

Czytaj dalej »

Recepcja w gabinecie lekarskim. Dlaczego tak trudno o dobrego pracownika?

Autor: Piotr Rubaj

Sprawny kontakt telefoniczny z pacjentami to wciąż święty Graal polskich gabinetów lekarskich. Ponad 40% telefonów od pacjentów pozostaje w ogóle bez odpowiedzi. Sytuacja mogłaby ulec poprawie, gdyby lekarze zatrudniali recepcjonistki… ale znalezienie odpowiedniej osoby na to stanowisko jest bardzo trudne. Gabinety tracą więc po pierwsze wizerunkowo, a po drugie - finansowo, nie umawiając wizyt. 

Czytaj dalej »

3 zalety rozwiązań SaaS dla lekarzy, które musisz znać

Autor: Piotr Rubaj

Czas jest coraz cenniejszym zasobem. Stąd konieczność wydajnego zarządzania pracą - lekarzy prowadzących prywatne gabinety dotyczy to jak mało kogo. Na szczęście z pomocą przychodzi im technologia: mogą korzystać z aplikacji do zarządzania pracą. Coraz częściej - dystrybuowanych w modelu SaaS.

Czytaj dalej »

3 modele zarządzania grafikiem wizyt. Co robisz źle?





Polskich lekarzy można umownie podzielić na trzy grupy, biorąc pod uwagę sposób zarządzania grafikiem wizyt. Większość zarządza nim samodzielnie, część ceduje ten obowiązek na recepcję, pewien odsetek decyduje się przekazać grafik wizyt asystentowi lub sekretarce. Każde z tych rozwiązań wiąże się z pewnymi zagrożeniami. Jakimi?

Czytaj dalej »

3 proste metody usprawnienia pracy asystentki w gabinecie lekarskim

Autor: Piotr Rubaj

 

Większość lekarzy zatrudnia w swoich gabinetach asystenta lub sekretarkę. Jak wynika z przeprowadzonego przez nas badania ankietowego, głównym zadaniem pracownika jest odbieranie telefonów od pacjentów. Ta z pozoru banalna informacja ma tak naprawdę bardzo duże znaczenie. Komunikacja z pacjentami to podstawa funkcjonowania gabinetu - a jednocześnie jego pięta Achillesa. Na szczęście nie musi w całości zależeć od jednego pracownika.

Czytaj dalej »

Dlaczego musisz usprawnić komunikację telefoniczną z pacjentami?


 

Pacjenci wciąż często umawiają wizyty przez telefon. Czy jako lekarz zastanawiałeś się, jakie to ma konsekwencje dla Twojego gabinetu? Komunikacja telefoniczna bywa bardzo zawodna - lekarze nie mają czasu odbierać połączeń, nie zawsze nadążają z oddzwanianiem. Warto postawić na rozwiązanie, które usprawni komunikację - TeleRejestrację.

Czytaj dalej »

    

DARMOWE DEMO

Zobacz, jak działa
profil Premium

Zobacz demo

Najnowsze posty