Jak zorganizować pracę placówki w okresie chorobowym?


Jesień to okres, w którym placówki medyczne przeżywają prawdziwe oblężenie. Przeziębienie, grypa czy chore zatoki skłaniają wiele osób do umawiania się do lekarza. W tym intensywnym czasie szczególnie istotne jest wsparcie recepcji i udostępnienie pacjentom wygodnych zapisów na wizyty. Jak to zrobić?

Czytaj dalej »

Zwiększ widoczność Twojej placówki bez ponoszenia kosztów!


Czy wiesz, że w Polsce jest 28 milionów internautów? Każdego dnia poszukują w sieci dostępu do produktów i usług, również medycznych. W czasach, gdy aż 85% pacjentów chce umawiać się do lekarza online, rośnie znaczenie widoczności placówek medycznych w Internecie. Nieobecność w sieci skutkuje brakiem nowych klientów. Jak się przed tym ustrzec?
Czytaj dalej »

4 proste kroki do efektywności placówki medycznej


Sukces Twojej placówki zależy od skutecznego zarządzania. Drobne błędy popełnione przez managera odbiją się nie tylko na ilości umawianych wizyt. Pozostawią też swój ślad w postaci negatywnych ocen w Internecie. O czym zatem pamiętać, aby ich uniknąć?
Czytaj dalej »

E-recepta, czyli kolejny krok w cyfryzacji polskiej służby zdrowia


Ostatnie miesiące przyniosły wielki postęp w digitalizacji polskiego sektora ochrony zdrowia. Po niedawnym wprowadzeniu e-zwolnień nadszedł czas na e-receptę – rozwiązanie od lat sprawdzające się w kilkunastu krajach Unii Europejskiej. Jakie wnioski płyną z kolejnych elektronicznych usprawnień usług medycznych?
Czytaj dalej »

Twoja placówka traci pacjentów przez… ich smartfony!


Być może nie zdajesz sobie z tego sprawy, ale żeby przekonać do Twojej placówki medycznej 60% polskich pacjentów, musisz dobrze zaprezentować ją w miejscu o bardzo ograniczonej powierzchni. To ekran smartfona.

Czytaj dalej »

3 błędy, przez które strona www Twojej placówki jest bezużyteczna


Wiesz, kiedy możesz powiedzieć, że strona internetowa Twojej placówki spełnia swoje zadanie? Wtedy, gdy użytkownik odwiedzający ją na swoim smartfonie znajdzie wszystkie potrzebne informacje w nie więcej, niż kilkanaście sekund, a potem łatwo i sprawnie umówi wizytę. Niestety, prawdopodobnie warunki te spełnia obecnie mniej, niż 10% wszystkich witryn polskich placówek. A Twoja?

Czytaj dalej »

Prawny zakaz reklamy w branży zdrowia. Co wolno, a czego nie?


Promowanie usług lekarza lub placówki medycznej nie należy do prostych zadań, gdyż polskie prawo stawia szereg ograniczeń. Mówiąc wprost, zabronione jest reklamowanie świadczeń medycznych. Aby docierać z komunikacją marketingową do pacjentów i nie łamać prawa, trzeba mieć świadomość, jakie działania rozumiane są jako reklama.

Czytaj dalej »

   

Pobierz e-booka

Zwiększ zyski swojego gabinetu

Pobierz e-booka ➤

Najnowsze posty