Dlaczego warto SMS-ować z pacjentami placówki?


Pierwszy SMS w historii został wysłany 3 grudnia 1992 roku przez pracownika brytyjskiego Vodafone, Neila Papwortha, który życzył kolegom wesołych świąt Bożego Narodzenia. Ponad ćwierć wieku później 200 tysięcy SMS-ów wysyłanych jest... w każdej sekundzie. Wiadomości tekstowe znakomicie sprawdzają się w komunikacji z pacjentami - pod warunkiem, że do ich wysyłania podchodzi się z głową. Oto pięć kroków do optymalnego wykorzystania SMS-ów.

Czytaj dalej »

5 wyzwań, z którymi musi zmierzyć się manager placówki medycznej


Manager placówki medycznej musi mierzyć się w codziennej pracy z wieloma wyzwaniami. Część z nich dotyczy promowania usług placówki. To coraz trudniejsze zadanie - zmieniają się oczekiwania pacjentów, trendy i narzędzia, a także… prawo. Nie znaczy to jednak, że manager stoi na straconej pozycji. 

Czytaj dalej »

Inwestując w pozyskanie nowych pacjentów... tracisz pieniądze


W wielu placówkach medycznych wciąż pokutuje przekonanie, że nadrzędnym biznesowym celem jest pozyskiwanie jak największej liczby nowych pacjentów. Jak się okazuje, takie działania niekoniecznie są opłacalne. Często zamiast zysku generują straty. Dlaczego tak się dzieje i jak temu zaradzić?

Czytaj dalej »

Jak niedawna zmiana algorytmu Google wpływa na Twoją placówkę?


Ta chwila musiała nadejść: 60% użytkowników Internetu częściej korzysta dziś ze smartfonów i tabletów, niż komputerów. Google zareagował, zmieniając algorytm wyszukiwania stron tak, aby faworyzował najlepiej dostosowane do urządzeń mobilnych. Wbrew pozorom ta informacja ma duże znaczenie także dla placówek medycznych.

Czytaj dalej »

Poprawa internetowej reputacji Twoich lekarzy w 7 krokach




Pacjenci najczęściej wystawiają opinie lekarzom w dwóch skrajnych przypadkach: gdy wynoszą z wizyty naprawdę pozytywne wrażenie, albo przeciwnie, gdy czują, że ich oczekiwania nie zostały w ogóle spełnione. Niektórych bardzo trudno zadowolić, a przed negatywnymi opiniami na dłuższą metę nie sposób uciec. Nie znaczy to, że internetowej reputacji lekarzy - i w konsekwencji placówki, która ich zatrudnia - nie da się świadomie kształtować.

Czytaj dalej »

5 problemów, przez które Twoja placówka zarabia mniej, niż powinna


Z perspektywy managera placówka medyczna jest przedsiębiorstwem - działającym w bardzo specyficznej branży, ale jak najbardziej podporządkowanym prawom rynku. Te zaś są proste: sukces biznesowy odniosą te przedsiębiorstwa, które umiejętnie zmaksymalizują zyski. Twoja placówka może zarabiać więcej. Wystarczy, że przezwyciężysz pięć powszechnych problemów.

Czytaj dalej »

Co musisz wiedzieć o motywacji pracowników placówki medycznej?


 

Placówka medyczna to złożony organizm. Do sprawnego działania wymaga wspólnej pracy wielu osób - nie tylko lekarzy, ale też pracowników recepcji i pozostałego personelu niemedycznego. Zdarza się, że zarządzający placówką manager tak mocno koncentruje się na działaniach promocyjnych - skądinąd także potrzebnych - że zapomina, iż sukces nawet najlepiej promowanej placówki stanie pod znakiem zapytania, jeśli szwankować zacznie to, co najistotniejsze: jakość pracy poszczególnych osób. Spoiwem, o które bezwzględnie należy dbać, okazuje się niedoceniana kwestia motywacji pracowników. Gdy motywacja niedomaga, zespół szybko się rozregulowuje.

Czytaj dalej »

    

DARMOWE DEMO

Zobacz, jak działa
profil Premium

Zobacz demo

Najnowsze posty