Prosta zmiana, którą pokochają pacjenci i doceni recepcja


 

Businessman answering the phone in an office-186416-edited.jpegInternetowa rewolucja na zawsze zmieniła branżę zdrowia. Pisaliśmy o tym już nie raz, warto jednak przypomnieć: dziś naturalnym miejscem, w którym pacjenci szukają lekarzy i placówek medycznych, jest Internet. Jeśli Twoja placówka jest dobrze widoczna online, to doskonale. Pamiętaj jednak, że sama wizyta wciąż odbywa się w świecie jak najbardziej rzeczywistym. Twoim zadaniem jest zatem nie tylko zaprezentowanie placówki w sieci w sposób, który nakłoni do jej wyboru, ale także upewnienie się, że droga pacjentów z Internetu do gabinetu lekarza jest prosta i wygodna. Choć wiele gabinetów i placówek umożliwia umówienie wizyty online, wciąż najpopularniejszą metodą pozostaje rozmowa telefoniczna. Niestety, jest to metoda bardzo zawodna.

Czytaj dalej »

5 zadań, których automatyzacja usprawni pracę Twojej placówki


Cogwheel Gear Mechanism Icon Inside the Target on Digital Background. Business Concept.-922259-edited.jpegOdniesienie sukcesu na rynku usług medycznych jest coraz trudniejsze. Rosnąca konkurencja wymusza szukanie nowych obszarów, w których wciąż możliwe jest zbudowanie przewagi. Prostym zabiegiem może być zautomatyzowanie części zadań, którymi do tej pory zajmował się personel - przełoży się to nie tylko na wydajniejszą pracę placówki, ale też pozytywne wrażenia pacjentów przychodzących na wizyty.

Czytaj dalej »

5 postanowień noworocznych dla managerów placówek medycznych


 

Group of happy young people drink wine at party disco restaurant-747486-edited.jpegPoczątek nowego roku to tradycyjnie czas postanowień. Co prawda każdy moment jest dobry, aby wprowadzić zmiany na lepsze, ale wymiana kalendarzy na nowe zawsze kojarzy się z dodatkową motywacją. Podpowiadamy managerom, co warto postanowić i wcielić w życie, aby w nowym roku placówka medyczna działała jeszcze sprawniej i przyciągała coraz liczniejsze grono pacjentów, którzy chętnie wrócą na kolejne wizyty.

Czytaj dalej »

8 powodów, dla których Twoja placówka potrzebuje marketingu w Internecie


Twoim obowiązkiem jako managera placówki medycznej jest promowanie jej usług w sposób, który z jednej strony zapewni dopływ nowych pacjentów, z drugiej zaś - nie będzie wymagał ogromnego budżetu. Jeśli jeszcze nie wiesz, dlaczego powinieneś skupić się na marketingu w Internecie, oto 8 najważniejszych powodów.

Czytaj dalej »

7 działań, przez które Twoja placówka traci pieniądze


John Wanamaker, amerykański pionier marketingu, przed ponad stuleciem wypowiedział słynną kwestię: Połowa pieniędzy, które wydaję na reklamę, jest chybioną inwestycją. Problem w tym, że nie wiem, która połowa. Z przyjemnością możemy stwierdzić, że ta efektowna sentencja mocno straciła na aktualności, przynajmniej w kontekście marketingu usług placówek medycznych. Oto siedem działań, przez które Twoja placówka notorycznie traci pieniądze.

Czytaj dalej »

5 pytań przed podjęciem współpracy z agencją marketingową


 

W dobie coraz powszechniejszego outsourcingu wiele placówek medycznych decyduje się zlecać prowadzenie działań marketingowych wyspecjalizowanym agencjom. To rozwiązanie rzeczywiście może być optymalne, jeśli chodzi o stosunek poniesionych kosztów do osiągniętych efektów - pod warunkiem jednak, że wybierze się odpowiednią agencję i odpowiednio zaplanuje współpracę.

Czytaj dalej »

Promocja placówki medycznej w Internecie – 4 praktyczne porady


 

Według danych z raportu firmy Deloitte w 2017 roku w Polsce z Internetu korzysta blisko 26 mln osób. Średni czas spędzany w sieci każdego dnia to około 6 godzin. Te liczby dobitnie obrazują, jak wielki potencjał promocyjny drzemie w dzisiejszym Internecie. Warto więc wiedzieć, w jaki sposób go wykorzystać.

Czytaj dalej »

    

DARMOWE DEMO

Zobacz, jak działa
profil Premium

Zobacz demo

Najnowsze posty