Komunikacja telefoniczna z pacjentem


 

Jak nie stracić pacjenta zanim przyjdzie do gabinetu?

Kilka dni temu miałem bardzo interesującą rozmowę z kilkoma lekarzami na temat kontaktu telefonicznego pacjenta z recepcją. Usłyszałem wiele zarzutów pod adresem przychodni działających w ramach NFZ, za to same pochlebne opinie o wysokim standardzie w gabinetach prywatnych. Nie przez złośliwość ale z czystej ciekawości, postanowiłem to sprawdzić...

Czytaj dalej »

6 zasad moderacji opinii o lekarzach


Opinie o lekarzach zamieszczane w internecie to temat, który wywołuje wiele emocji, zarówno u pacjentów, jak i lekarzy. Czy pacjent może napisać wszystko? Co może zrobić lekarz, który nie zgadza się z opinią na swoim profilu? Czy opinie negatywne są usuwane? Czy może się zdarzyć, że nieuczciwa konkurencja doda negatywną opinię lekarzowi? Dziś opowiem o tym, jak działa system moderacji w ZnanyLekarz.pl.

Czytaj dalej »

Pacjenci umawiają się telefonicznie? Dopisz ich do kalendarza online!


Kalendarz wizyt online jest narzędziem, które z jednej strony ułatwia pozyskanie większej liczby pacjentów, z drugiej pozwala zaoszczędzić czas na formalnościach. Potwierdzają to wyniki ankiety, którą przeprowadziliśmy wśród lekarzy korzystających z internetowego umawiania wizyt.

Czytaj dalej »

Dodaj cennik usług Twojego gabinetu!


Kilka miesięcy temu przeprowadziliśmy ankietę wśród pacjentów korzystających ze ZnanyLekarz.pl, w której zapytaliśmy m.in. o to, jakich informacji brakuje im w naszym serwisie. Aż 77% ankietowanych odpowiedziało, że chcieliby, aby lekarze na swoich profilach udostępnili cennik podstawowych usług. W odpowiedzi na tą potrzebę w ubiegłym tygodniu umożliwiliśmy lekarzom dodanie na profilach cen usług, a jednocześnie zmieniliśmy panel edycji profilu lekarza i placówki. Jak wygląda nowy panel edycji dla lekarza? Jak dodać cennik? O tym poniżej.

Czytaj dalej »

Opinie Twoich pacjentów, czyli słowa na wagę złota


Ludzie rzadko korzystają z usług świadczonych przez anonimowych specjalistów. Zdecydowanie częściej wybierają te oferty, o których wiedzą, że spotykały się z zainteresowaniem innych osób. Ten mechanizm, zwany w psychologii społecznym dowodem słuszności, ma zastosowanie w niemal każdej dziedzinie życia.

Czytaj dalej »

Jak powinna wyglądać strona WWW z branży medycznej?


Coraz częściej potencjalni pacjenci postrzegają daną placówkę medyczną przez pryzmat jej strony internetowej. Co za tym idzie oceniają czy jest liderem w branży czy można jej zaufać czy lepiej wybrać jej konkurencję.

Według najnowszych badań aż 88 % osób mając problem ze zdrowiem szuka informacji i rozwiązania w Internecie. Natomiast tylko 77 % szuka porady u lekarza. Podobnie sprawa wygląda jeśli chodzi o wyszukiwanie centrów medyczno – rehabilitacyjnych, szpitali, przychodni czy też lekarzy z gabinetów prywatnych. Najszybciej i najłatwiej zacząć wyszukiwanie placówek właśnie w Sieci.

Czytaj dalej »

Kalendarz wizyt lepiej widoczny dla pacjentów!


Kilka dni temu wprowadziliśmy w serwisie nowy widok wyników wyszukiwania. Teraz Twój kalendarz wizyt online jest znacznie lepiej widoczny dla pacjentów szukających specjalisty!

Czytaj dalej »

   

Pobierz e-booka

Zwiększ zyski swojego gabinetu

Pobierz e-booka ➤

Najnowsze posty