23 dobre praktyki w komunikacji telefonicznej z pacjentem

Kategorie: Komunikacja

Kontakt telefoniczny może skłonić pacjenta do wizyty w gabinecie lub skutecznie go do tego zniechęcić. Życzliwy i uważny rozmówca po stronie gabinetu budzi zaufanie do całej praktyki.

Oto kilka rad, w jaki sposób prowadzić dobrą i efektywną rozmowę telefoniczną z pacjentem.

Czytaj dalej »

Masz wiadomość!


 

 

Co wpływa na budowanie pozytywnego wizerunku wśród pacjentów? Czego tak naprawdę oczekują pacjenci od lekarzy?

Wizerunek lekarza - niezwykle ważny w budowaniu zaufania pacjenta, które jest kluczowe do zbudowania dobrych relacji i efektywnej współpracy pacjenta z lekarzem. Być może ostatnio nieco nadszarpnięty ze względu na niską ocenę całego systemu ochrony zdrowia w Polsce. Czy rzeczywiście? Czy ocena systemu ma wpływ na ocenę lekarza? Co zrobić, żeby pacjenci postrzegali lekarza pozytywnie?

Czytaj dalej »

Startujemy z kampanią reklamową w telewizji!

Kategorie: Inne

Z ogromną przyjemnością informujemy, że wczoraj wystartowała kampania reklamowa ZnanyLekarz.pl! Nasz spot reklamowy jest emitowany w stacjach TVN i TVP i kanałach tematycznych TVN, TVP, Polsat. Z kolei w internecie wykorzystaliśmy format wideo w serwisie YouTube. Warto podkreślić, że w reklamie wystąpili lekarze i specjaliści współpracujący z naszym serwisem.

Zobaczcie spot reklamowy ZnanyLekarz.pl!

Czytaj dalej »

Komunikacja z pacjentem a uścisk dłoni

Kategorie: Komunikacja

Czasem w trakcie szkoleń lub w jego przerwach pojawia się pytanie, kiedy i jak podawać rękę pacjentom. Rzecz wydawać by się mogło oczywista, wcale taka nie jest gdy jej się bliżej przyjrzeć.

W wielu publikacjach, zwłaszcza amerykańskich, podawanie ręki traktowane jest jako coś koniecznego do zbudowania właściwej relacji lekarz-pacjent. Faktycznie w realiach amerykańskich uścisk dłoni może być naturalnym elementem komunikacji. Mimo naturalnego kopiowania wszelkich amerykańskich nowinek w Polsce takie zachowanie nie zawsze jest odbierane zgodnie z intencją.

Czytaj dalej »

Wyszukiwarka lekarzy - od dziś z geolokalizacją!


Kiedy tydzień temu wprowadziliśmy nowy wygląd profilu lekarza, nasz zespół IT kończył prace na kolejną nowością. Dziś oficjalnie prezentujemy wyniki tej pracy, czyli wyszukiwarkę lekarzy z geolokalizacją!

Dotychczas wyszukiwanie lekarzy w okolicy było możliwe tylko przy użyciu naszej aplikacji, teraz jest dostępne również w pełnej wersji serwisu. Co się zmieniło? Zamiast jednego pola wyszukiwania, gdzie do tej pory pacjenci wpisywali specjalizację lekarską lub kombinację: specjalizacja + miasto, mamy dostępne dwa pola: znajdź oraz gdzie.

Czytaj dalej »

Komunikacja telefoniczna z pacjentem


 

Jak nie stracić pacjenta zanim przyjdzie do gabinetu?

Kilka dni temu miałem bardzo interesującą rozmowę z kilkoma lekarzami na temat kontaktu telefonicznego pacjenta z recepcją. Usłyszałem wiele zarzutów pod adresem przychodni działających w ramach NFZ, za to same pochlebne opinie o wysokim standardzie w gabinetach prywatnych. Nie przez złośliwość ale z czystej ciekawości, postanowiłem to sprawdzić...

Czytaj dalej »

6 zasad moderacji opinii o lekarzach


Opinie o lekarzach zamieszczane w internecie to temat, który wywołuje wiele emocji, zarówno u pacjentów, jak i lekarzy. Czy pacjent może napisać wszystko? Co może zrobić lekarz, który nie zgadza się z opinią na swoim profilu? Czy opinie negatywne są usuwane? Czy może się zdarzyć, że nieuczciwa konkurencja doda negatywną opinię lekarzowi? Dziś opowiem o tym, jak działa system moderacji w ZnanyLekarz.pl.

Czytaj dalej »

   

Pobierz e-booka

Zwiększ zyski swojego gabinetu

Pobierz e-booka ➤

Najnowsze posty