Jak social media wpływają na decyzje pacjentów Twojej placówki?


 

Sektor usług zmienił się na przestrzeni ostatnich lat nie do poznania. Tak zwana “droga zakupowa”, czyli proces decyzyjny prowadzący do zakupu, zaczyna się dziś w Internecie. Parafrazując popularne powiedzenie, można żartobliwie stwierdzić: “Jeśli nie ma Cię w Internecie, nie zarobisz”. Zjawisko to dotyczy również branży zdrowia.

Czytaj dalej »

3 powody, dla których powinieneś odpowiadać na pytania pacjentów w Internecie

Autor: Piotr Rubaj
Kategorie: Komunikacja

 

“Kto pyta, nie błądzi”. A kto udziela odpowiedzi…? Z danych zebranych przez ZnanyLekarz.pl wynika, że lekarze, którzy odpowiadają na zadane w Internecie pytania pacjentów, wychodzą na tym bardzo dobrze.

Czytaj dalej »

Tego nie wiesz o pacjentach Twojej placówki


Jeszcze niedawno pacjenci byli przyjemnie przewidywalni w swoich decyzjach. Łatwy dostęp do Internetu mocno zmienił jednak nasze zachowania konsumenckie. Modelowy pacjent jest dziś kimś zupełnie innym, niż kilka lat temu - dziś to chętnie korzystający z nowoczesnych technologii, świadomy klient o sprecyzowanych oczekiwaniach. Tradycyjne metody promowania placówki medycznej stają się coraz mniej skuteczne - a trend ten będzie się jeszcze nasilał.

Czytaj dalej »

O tych pacjentów musisz się postarać


O millenialsach słyszał już chyba każdy. To popularne określenie dotyczy pokolenia, którego przedstawiciele mają obecnie mniej więcej 20-34 lata i stają się dominującą grupą klientów. Z puntu widzenia placówki medycznej bardzo ważne jest zrozumienie potrzeb tej grupy - które znacznie różnią się od potrzeb poprzednich pokoleń.

Czytaj dalej »

Nie możesz reklamować placówki? Pacjenci zrobią to za Ciebie


W dobie Internetu niezwykle łatwo dzielić się opiniami na temat lekarzy. Wszyscy skwapliwie z tego korzystamy - wybieramy polecanych lekarzy, omijamy zaś tych, do których inni pacjenci mieli wiele zastrzeżeń. Co to oznacza dla managera placówki medycznej? Reputacja online może okazać się kluczowa dla jej rynkowego sukcesu. Prawo ogranicza możliwości reklamowania usług medycznych, ale przecież nie zabrania zadowolonym pacjentom dzielić się opiniami po wizytach. Rozsądek podpowiada, że warto to wykorzystać.

Czytaj dalej »

3 aspekty wizyty, które zdecydują, czy pacjent do Ciebie wróci

Autor: Piotr Rubaj
Kategorie: Wizerunek i opinie

Od pewnego czasu pacjenci mają możliwość dokonywania na portalu ZnanyLekarz.pl szczegółowej oceny różnych aspektów wizyty u lekarza. Warto wiedzieć, że szczególną uwagę zwracają na trzy aspekty: punktualność lekarza, jego zaangażowanie oraz komfort gabinetu.

Czytaj dalej »

Rekrutuj najlepszych lekarzy ze ZnanyLekarz.pl!




O tym, czy placówka odniesie rynkowy sukces, czy porażkę, w znacznej mierze decydują zatrudnieni przez nią lekarze. Już na etapie poszukiwania lekarza placówka zostanie zignorowana przez pacjentów, jeśli wyniki wyszukiwania w Google skojarzą ją z niepopularnymi, cieszącymi się kiepskimi opiniami specjalistami. Zadaniem managera placówki jest wybranie takich lekarzy, którzy przyciągną pacjentów. Nie jest to proste.

Czytaj dalej »

    

DARMOWE DEMO

Zobacz, jak działa
profil Premium

Zobacz demo

Najnowsze posty