Dlaczego warto SMS-ować z pacjentami placówki?


Pierwszy SMS w historii został wysłany 3 grudnia 1992 roku przez pracownika brytyjskiego Vodafone, Neila Papwortha, który życzył kolegom wesołych świąt Bożego Narodzenia. Ponad ćwierć wieku później 200 tysięcy SMS-ów wysyłanych jest... w każdej sekundzie. Wiadomości tekstowe znakomicie sprawdzają się w komunikacji z pacjentami - pod warunkiem, że do ich wysyłania podchodzi się z głową. Oto pięć kroków do optymalnego wykorzystania SMS-ów.

Czytaj dalej »

4 nieinwazyjne sposoby pozyskania opinii od pacjentów

Autor: Piotr Rubaj
Kategorie: Wizerunek i opinie

 

rating-342950-editedJak wiadomo, pozytywne opinie są bezcenne dla każdego gabinetu, gdyż budują wiarygodność i przekonują niezdecydowanych pacjentów. Aż 84% z nich przyznaje, że wybierając lekarza zwraca największą uwagę właśnie na znalezionie w Internecie opinie. Trudno wyobrazić sobie dziś inną równie skuteczną i przy tym bezpłatną formę promowania gabinetu. Wielu lekarzy wciąż czuje się jednak niekomfortowo, gdy przychodzi do poproszenia pacjenta o udzielenie rekomendacji online. Niepotrzebnie. Oto cztery sprawdzone, nieinwazyjne sposoby.

Czytaj dalej »

5 sposobów budowania pozytywnych wrażeń pacjentów

Autor: Piotr Rubaj

Jak niejednokrotnie podkreślaliśmy, o tym, czy pacjent wróci do gabinetu lekarza, decyduje wrażenie wyniesione z pierwszej wizyty. 95% zadowolonych pacjentów nie szuka już innych lekarzy, ale niestety statystycznie aż połowa pierwszych wizyt kończy się rozczarowaniem na tyle silnym, że w przyszłości gabinet nie jest już brany pod uwagę.

Czytaj dalej »

5 wyzwań, z którymi musi zmierzyć się manager placówki medycznej


Manager placówki medycznej musi mierzyć się w codziennej pracy z wieloma wyzwaniami. Część z nich dotyczy promowania usług placówki. To coraz trudniejsze zadanie - zmieniają się oczekiwania pacjentów, trendy i narzędzia, a także… prawo. Nie znaczy to jednak, że manager stoi na straconej pozycji. 

Czytaj dalej »

3 kroki do zyskania lojalności pacjenta

Autor: Piotr Rubaj

Niemal dla połowy pacjentów pierwsza wizyta w gabinecie okazuje się ostatnią. Rozczarowani odchodzą do innych lekarzy, którzy lepiej spełnią ich oczekiwania. Co ważne, często przyczyny niezadowolenia wcale nie leżą w jakości świadczonej usługi: pacjenci odchodzą, bo lekarzowi nie udało się zbudować z nimi relacji dostatecznie trwałej, aby traktowali gabinet jako pierwszy wybór. Tymczasem do stworzenia relacji wcale nie potrzeba pomocy specjalistów od PR - wystarczą odpowiednie narzędzia.

Czytaj dalej »

Pacjenci oczekują wygodnego kontaktu z lekarzem. Ale co na to RODO?


Aż 95% zadowolonych pacjentów umówi kolejną wizytę w Twoim gabinecie. Jednym z kluczy do satysfakcji pacjenta jest sprawna komunikacja - nie tylko podczas bezpośredniego spotkania, ale także po nim. Upewnij się, że na tym polu nie możesz sobie nic zarzucić!

Czytaj dalej »

Inwestując w pozyskanie nowych pacjentów... tracisz pieniądze


W wielu placówkach medycznych wciąż pokutuje przekonanie, że nadrzędnym biznesowym celem jest pozyskiwanie jak największej liczby nowych pacjentów. Jak się okazuje, takie działania niekoniecznie są opłacalne. Często zamiast zysku generują straty. Dlaczego tak się dzieje i jak temu zaradzić?

Czytaj dalej »

    

DARMOWE DEMO

Zobacz, jak działa
profil Premium

Zobacz demo

Najnowsze posty