4 proste kroki do efektywności placówki medycznej


Sukces Twojej placówki zależy od skutecznego zarządzania. Drobne błędy popełnione przez managera odbiją się nie tylko na ilości umawianych wizyt. Pozostawią też swój ślad w postaci negatywnych ocen w Internecie. O czym zatem pamiętać, aby ich uniknąć?
Czytaj dalej »

E-recepta, czyli kolejny krok w cyfryzacji polskiej służby zdrowia


Ostatnie miesiące przyniosły wielki postęp w digitalizacji polskiego sektora ochrony zdrowia. Po niedawnym wprowadzeniu e-zwolnień nadszedł czas na e-receptę – rozwiązanie od lat sprawdzające się w kilkunastu krajach Unii Europejskiej. Jakie wnioski płyną z kolejnych elektronicznych usprawnień usług medycznych?
Czytaj dalej »

Jak dialog motywujący buduje przymierze terapeutyczne - cz. 2

Kategorie: Inne

Postawienie trafnej diagnozy to dopiero początek. O efektywności leczenia decyduje bowiem to, na ile pacjent przestrzega zaleceń lekarskich. Niestety wielu pacjentów tego nie robi. Jak lekarz może skutecznie zwiększyć swoje oddziaływanie? Pomocna jest metoda „dialogu motywującego”.

Czytaj dalej »

Twoja placówka traci pacjentów przez… ich smartfony!


Być może nie zdajesz sobie z tego sprawy, ale żeby przekonać do Twojej placówki medycznej 60% polskich pacjentów, musisz dobrze zaprezentować ją w miejscu o bardzo ograniczonej powierzchni. To ekran smartfona.

Czytaj dalej »

E-zwolnienia, czyli o internetowej fali, której nic już nie zatrzyma


1 grudnia pożegnaliśmy tradycyjne, wypisywane zwolnienia lekarskie. Odtąd udzielamy ich wyłącznie w formie elektronicznej. To wydarzenie o tyle istotne, że jasno wskazuje kierunek, w jakim podąży świadczenie usług w branży zdrowia. Lekarze są skazani na Internet.

Czytaj dalej »

Jak dialog motywujący buduje przymierze terapeutyczne - cz. 1

Kategorie: Inne

Postawienie trafnej diagnozy to dopiero początek. O efektywności leczenia decyduje bowiem to, na ile pacjent przestrzega zaleceń lekarskich. Niestety wielu pacjentów tego nie robi. Jak lekarz może skutecznie zwiększyć swoje oddziaływanie? Pomocna jest metoda „dialogu motywującego”.

Czytaj dalej »

3 błędy, przez które strona www Twojej placówki jest bezużyteczna


Wiesz, kiedy możesz powiedzieć, że strona internetowa Twojej placówki spełnia swoje zadanie? Wtedy, gdy użytkownik odwiedzający ją na swoim smartfonie znajdzie wszystkie potrzebne informacje w nie więcej, niż kilkanaście sekund, a potem łatwo i sprawnie umówi wizytę. Niestety, prawdopodobnie warunki te spełnia obecnie mniej, niż 10% wszystkich witryn polskich placówek. A Twoja?

Czytaj dalej »

   

Pobierz e-booka

Zwiększ zyski swojego gabinetu

Pobierz e-booka ➤

Najnowsze posty