5 zadań, których automatyzacja usprawni pracę Twojej placówki


Cogwheel Gear Mechanism Icon Inside the Target on Digital Background. Business Concept.-922259-edited.jpegOdniesienie sukcesu na rynku usług medycznych jest coraz trudniejsze. Rosnąca konkurencja wymusza szukanie nowych obszarów, w których wciąż możliwe jest zbudowanie przewagi. Prostym zabiegiem może być zautomatyzowanie części zadań, którymi do tej pory zajmował się personel - przełoży się to nie tylko na wydajniejszą pracę placówki, ale też pozytywne wrażenia pacjentów przychodzących na wizyty.

Czytaj dalej »

Jesteś słabo widoczny w Internecie? Tracisz pacjentów!

Autor: Piotr Rubaj
Kategorie: Wizerunek i opinie

 

doctors_visibility.jpegOd dawna zachęcamy lekarzy do dbania o wizerunek online. To najlepsza inwestycja. Pacjenci zwykle nie mają dostatecznej merytorycznej wiedzy, która pozwalałaby im ocenić jakość pracy lekarza i na tej podstawie wybrać gabinet, więc najczęściej kierują się jego wizerunkiem. Warto jednak zwrócić uwagę, że aby zacząć myśleć o zyskach płynących z umiejętnego kreowania i zarządzania wizerunkiem online, trzeba spełnić jedno podstawowe wymaganie: lekarz musi być widoczny w Internecie.

Czytaj dalej »

5 postanowień noworocznych dla managerów placówek medycznych


 

Group of happy young people drink wine at party disco restaurant-747486-edited.jpegPoczątek nowego roku to tradycyjnie czas postanowień. Co prawda każdy moment jest dobry, aby wprowadzić zmiany na lepsze, ale wymiana kalendarzy na nowe zawsze kojarzy się z dodatkową motywacją. Podpowiadamy managerom, co warto postanowić i wcielić w życie, aby w nowym roku placówka medyczna działała jeszcze sprawniej i przyciągała coraz liczniejsze grono pacjentów, którzy chętnie wrócą na kolejne wizyty.

Czytaj dalej »

3 powody, dla których stracisz pacjentów


Postrzeganie lekarzy przez społeczeństwo uległo poważnej zmianie, która... niekoniecznie musi podobać się samym lekarzom. Nie sposób jednak zawrócić czasu. Warto za to dobrze poznać oczekiwania współczesnych pacjentów, aby zapobiec ich utracie na rzecz innych gabinetów

Czytaj dalej »

E-zwolnienia z punktu widzenia lekarzy

Autor: Aneta Socha
Kategorie: Inne

 

Od 1 stycznia 2016 została udostępniona opcja wystawiania zwolnień lekarskich w formie elektronicznej. Głównym jej celem jest umożliwienie szybszego przeprowadzania kontroli przez ZUS. Modyfikacja ta ma szczególne znaczenie dla lekarzy. Zatem o czym powinni wiedzieć lub pamiętać? Przedstawiamy temat e-zwolnienia z punktu widzenia lekarzy.

Czytaj dalej »

8 powodów, dla których Twoja placówka potrzebuje marketingu w Internecie


Twoim obowiązkiem jako managera placówki medycznej jest promowanie jej usług w sposób, który z jednej strony zapewni dopływ nowych pacjentów, z drugiej zaś - nie będzie wymagał ogromnego budżetu. Jeśli jeszcze nie wiesz, dlaczego powinieneś skupić się na marketingu w Internecie, oto 8 najważniejszych powodów.

Czytaj dalej »

7 mitów o pracy lekarza, w które wciąż wierzysz


Powszechnie znany jest stosunek lekarzy do działań marketingowych, mając promować usługi gabinetu. Nazwanie go "nieufnym" byłoby eufemizmem. Dodajmy do tego rygorystyczne polskie prawo, zabraniające reklamowania wprost praktyki lekarskiej... W efekcie wiele gabinetów nawet nie podejmuje tematu promowania swoich usług. To zaniechanie okazuje się w dłuższej perspektywie bardzo kosztowne.

Czytaj dalej »

    

DARMOWE DEMO

Zobacz, jak działa
profil Premium

Zobacz demo

Najnowsze posty