Prosty sposób na utrzymanie obecnych i przyszłych pracowników


W czasach walki o najlepszych pracowników manager musi stale dbać o dobre relacje ze swoim personelem. Dotyczy to również branży medycznej, w której konkurencyjność rośnie z roku na rok. Jakie działania należy podjąć, aby utrzymać lekarzy w Twojej placówce?

Czytaj dalej »

Potencjał reklamowy placówki drzemie w… Twoich pacjentach!


Marketerzy już dawno temu odkryli, jak wielką rolę w decyzjach konsumentów odgrywają rekomendacje uzyskiwane od innych. Potencjał ten od wielu lat wykorzystuje “marketing szeptany”. Jak zastosować go do promowania placówki medycznej?

Czytaj dalej »

Wyglądaj świetnie w Internecie - zastosuj te 3 sposoby


Każdy z nas lubi prezentować się dobrze, szczególnie jeżeli chodzi o pokazywanie się online. Na platformach społecznościowych, takich jak Facebook czy Instagram, mamy czasami tendencje do przekłamywania wręcz rzeczywistości. Pamiętajmy zatem też o tym, jak prezentujemy się w LinkedIn i innych serwisach profesjonalnych. O czym pamiętać, by wypadać się jak najlepiej również w nich?

Czytaj dalej »

Technologie, które docenią Twoi pacjenci


Czytaj dalej »

Jak wykorzystać każdą opinię do budowania wizerunku?

Kategorie: Wizerunek i opinie

Czytaj dalej »

Jak przekonać lekarzy do promocji placówki


Zwiększanie liczby wizyt powinno być celem zarówno managerów placówki jak i jej lekarzy. Aż 90% pacjentów szuka dziś lekarza online - ale Ci ostatni miewają wciąż opory przed imiennym występowaniem w Internecie. Poniżej podpowiadamy kilka argumentów mogących pomóc w zmotywowaniu specjalistów do reprezentowania placówki online.

Czytaj dalej »

Sprawdź, ilu pacjentów przesypiasz


Czytaj dalej »

   

Pobierz e-booka

Zwiększ zyski swojego gabinetu

Pobierz e-booka ➤

Najnowsze posty