Najprostszy sposób dowiedzenia się, dlaczego pacjenci odchodzą z placówki


 

To zupełnie normalne, że część pacjentów odchodzi z placówki. Nie da się utrzymać wszystkich, ale też nie należy bagatelizować problemu. W interesie managera leży zrozumienie powodów, dla których pacjenci rezygnują. Często okazuje się, że wcale nie chodzi po prostu o przeprowadzkę czy objęcie pakietem ubezpieczenia zdrowotnego. Zrozumienie, dlaczego pacjenci decydują się odejść, jest pierwszym krokiem do ich zatrzymania.

Czytaj dalej »

Klucz do utrzymania pacjenta? Komunikacja między wizytami!


W dzisiejszych realiach, w których pozyskanie nowego pacjenta wiąże się z wydatkiem średnio pięciokrotnie wyższym, niż utrzymanie obecnego, na rynku wygra ten gabinet, który skuteczniej nakłoni pacjentów do umawiania kolejnych wizyt. Jak się okazuje, kluczową rolę w budowaniu długofalowej lojalności pacjentów pełni komunikacja między wizytami. 

Czytaj dalej »

10 mitów dotyczących marketingu medycznego. W ile z nich wierzysz?


Wokół marketingu w branży medycznej urosło wiele mitów. Niektóre powracają wyjątkowo często, a bezrefleksyjnie w nie wierząc, managerowie nieświadomie narażają placówki, którymi zarządzają, na duże straty. Oto 10 popularnych mitów, z którymi najwyższy czas się rozprawić.

Czytaj dalej »

Jak wyzbyć się lęku przed sukcesem?

Kategorie: Inne

Choć w pierwszej chwili może to wydawać się absurdalne, bywa, że w głębi duszy boimy się osiągnięcia sukcesu, więc podświadomie go sabotujemy. Czy zdarzyło ci się podejmować działania, o których widziałeś, że mogą ci utrudnić osiągnięcie celu lub zwlekałaś do ostatniej chwili? Dlaczego tak się dzieje i jak możesz przełamać ten schemat?

Czytaj dalej »

4 błędy, przez które nie wykorzystujesz potencjału strony www gabinetu

Autor: Piotr Rubaj

Zleciłeś wykonanie strony internetowej swojego gabinetu i spodziewałeś się, że wkrótce zwiększy się liczba umawianych wizyt. Tymczasem nic takiego się nie dzieje. Dlaczego? Zapewne popełniłeś jeden z częstych błędów.

Czytaj dalej »

Dlaczego zysk Twojej placówki zależy od opinii pacjentów?


To od wrażeń pacjentów i ich chęci umówienia kolejnych wizyt zależy los placówki. Rzetelny manager ma obowiązek wsłuchać się w ich głos. Znajomość opinii na temat lekarzy pracujących w placówce i wyciąganie w porę odpowiednich wniosków pozwoli eliminować niedociągnięcia i powstrzyma pacjentów przed odchodzeniem do konkurencji. Opinie pełnią także inne, ważne role. Oto pięć powodów, dla których nie wolno ich ignorować.

Czytaj dalej »

5 błędów, przez które pacjenci nie widzą Cię w Internecie

Autor: Piotr Rubaj
Kategorie: Wizerunek i opinie

Droga do lekarza zaczyna się dziś w Internecie. Połowa polskich użytkowników sieci przynajmniej raz w miesiącu wyszukuje informacje związane z lekarzami i zdrowiem. Powodzenie gabinetu zależy w pierwszym rzędzie od jego widoczności w Internecie - pacjenci nie umówią wizyty, jeśli nie dowiedzą się, że mają taką możliwość. Wielu świetnych lekarzy mogłoby umawiać więcej wizyt i w konsekwencji lepiej zarabiać, gdyby tylko pacjenci łatwiej znajdowali ich w Internecie. Oto pięć najczęściej popełnianych błędów.

Czytaj dalej »

    

DARMOWE DEMO

Zobacz, jak działa
profil Premium

Zobacz demo

Najnowsze posty