8 powodów, dla których Twoja placówka potrzebuje marketingu w Internecie


Twoim obowiązkiem jako managera placówki medycznej jest promowanie jej usług w sposób, który z jednej strony zapewni dopływ nowych pacjentów, z drugiej zaś - nie będzie wymagał ogromnego budżetu. Jeśli jeszcze nie wiesz, dlaczego powinieneś skupić się na marketingu w Internecie, oto 8 najważniejszych powodów.

Czytaj dalej »

7 mitów o pracy lekarza, w które wciąż wierzysz


Powszechnie znany jest stosunek lekarzy do działań marketingowych, mając promować usługi gabinetu. Nazwanie go "nieufnym" byłoby eufemizmem. Dodajmy do tego rygorystyczne polskie prawo, zabraniające reklamowania wprost praktyki lekarskiej... W efekcie wiele gabinetów nawet nie podejmuje tematu promowania swoich usług. To zaniechanie okazuje się w dłuższej perspektywie bardzo kosztowne.

Czytaj dalej »

7 działań, przez które Twoja placówka traci pieniądze


John Wanamaker, amerykański pionier marketingu, przed ponad stuleciem wypowiedział słynną kwestię: Połowa pieniędzy, które wydaję na reklamę, jest chybioną inwestycją. Problem w tym, że nie wiem, która połowa. Z przyjemnością możemy stwierdzić, że ta efektowna sentencja mocno straciła na aktualności, przynajmniej w kontekście marketingu usług placówek medycznych. Oto siedem działań, przez które Twoja placówka notorycznie traci pieniądze.

Czytaj dalej »

3 kroki do sukcesu na rynku prywatnej opieki medycznej


 


Każdy jest w stanie wskazać kilku lekarzy ze swojego miasta, którzy w relatywnie krótkim czasie zdobyli dużą popularność wśród pacjentów. W każdej specjalizacji łatwo wskazać liderów, prowadzących prywatne gabinety, do których drzwi niemal się nie zamykają. Jeśli dobrze się zastanowić, okaże się, że droga do ich sukcesu rozpoczęła się od trzech kluczowych kroków.

Czytaj dalej »

5 pytań przed podjęciem współpracy z agencją marketingową


 

W dobie coraz powszechniejszego outsourcingu wiele placówek medycznych decyduje się zlecać prowadzenie działań marketingowych wyspecjalizowanym agencjom. To rozwiązanie rzeczywiście może być optymalne, jeśli chodzi o stosunek poniesionych kosztów do osiągniętych efektów - pod warunkiem jednak, że wybierze się odpowiednią agencję i odpowiednio zaplanuje współpracę.

Czytaj dalej »

Promocja placówki medycznej w Internecie – 4 praktyczne porady


 

Według danych z raportu firmy Deloitte w 2017 roku w Polsce z Internetu korzysta blisko 26 mln osób. Średni czas spędzany w sieci każdego dnia to około 6 godzin. Te liczby dobitnie obrazują, jak wielki potencjał promocyjny drzemie w dzisiejszym Internecie. Warto więc wiedzieć, w jaki sposób go wykorzystać.

Czytaj dalej »

Pacjenci nic nie wiedzą o Twojej pracy

Autor: Piotr Rubaj
Kategorie: Wizerunek i opinie

 

Lata edukacji i praktyki zawodowej czynią Cię ekspertem w swojej dziedzinie. Jednocześnie mogą też zakrzywiać nieco spojrzenie na branżę medyczną. Optyka pacjenta, któremu siłą rzeczy zwykle brakuje merytorycznej wiedzy, jest zupełnie inna. Pacjent nie jest w stanie rzetelnie ocenić kompetencji lekarza i przy wyborze kieruje się innymi kryteriami.

Czytaj dalej »

    

DARMOWE DEMO

Zobacz, jak działa
profil Premium

Zobacz demo

Najnowsze posty