cze 29, 2016

Lekarzu, efekty zależą od Ciebie! 4 kroki skutecznej promocji w ZnanyLekarz.pl

ok.pngJako serwis ZnanyLekarz.pl staramy się dostarczać lekarzom narzędzia, które z jednej strony usprawnią ich pracę i przyciągną do gabinetu więcej pacjentów, a z drugiej - ułatwią życie samym pacjentom. Niestety, narzędzia same w sobie nie wykonają za nikogo pracy. Do odniesienia sukcesu na rynku potrzebne jest też zaangażowanie lekarza.


1.  Dobry początek - komplet informacji na profilu


Sama obecność w serwisie ZnanyLekarz.pl to dopiero pierwszy krok - bardzo ważny, ale tak naprawdę dopiero rozpoczynający podróż. Pacjenci wybierają tu spośród ponad 137 tysięcy profili lekarzy. To ogromna liczba, a konkurentów ciągle przybywa. Jeśli jednak poświęcimy nieco czasu na rzetelne uzupełnienie profilu, szanse na umówienie nowych wizyt znacznie wzrosną.


Jakie informacje koniecznie powinny znaleźć się na profilu lekarza? 

nakoniecposta-1.png




2.  Pacjenci chcą wygody - uruchom DocPlannera z Kalendarzem Wizyt


Bardzo ważna jest możliwość umówienia wizyty online - tak, aby po znalezieniu lekarza moża było natychmiast zapisać się do jego gabinetu. Z naszych statystyk wynika, że profile z włączonym Kalendarzem Wizyt notują nawet 10 razy więcej odwiedzin.

51% pacjentów stwierdziło, że ceni portal ZnanyLekarz.pl za możliwość umówienia wizyty bez konieczności dzwonienia do lekarza.

Kalendarz Wizyt należy rzetelnie uzupełniać - tylko wtedy ma on sens. Warto wstawić odpowiednio wiele wolnych terminów, aby pacjenci mieli realny wybór. Koniecznie należy dbać o aktualność wprowadzonych terminów oraz wprowadzać do Kalendarza planowane urlopy. O wszelkich wprowadzonych zmianach umówieni pacjenci zostaną automatycznie poinformowani.

Kalendarz Wizyt jest integralną częścią DocPlannera - uniwersalnego narzędzia do zarządzania wizytami i planowania dnia pracy, które ZnanyLekarz.pl udostępnia lekarzom z profilami Premium.



3.  Możesz wygrać dzięki komunikacji - funkcja Pytania i Odpowiedzi


Pacjenci cenią także możliwość wygodnej komunikacji z lekarzem. Idąc naprzeciw ich oczekiwaniom, w październiku 2015 uruchomiliśmy Pytania i Odpowiedzi - funkcjonalność, dzięki której pacjenci mogą zadać lekarzowi pytanie na jego profilu, bez konieczności bezpośredniego spotkania.

Jak się okazało, profile lekarzy, którzy zdecydowali się odpowiedzieć swoim pacjentom na przynajmniej jedno pytanie, zanotowały wzrost liczby odwiedzin o 36% (w tym samym czasie pozostałe profile zanotowały ok. 3% wzrost).



4.  Wyjdź "poza" serwis - użyteczny widget


Warto też pamiętać, że z częścią funkcjonalności profilu lekarz może “wyjść poza” sam serwis. Pacjenci mogą umawiać wizyty i przeglądać opinie z poziomu strony internetowej lekarza - w tym celu wystarczy zaimplementować na niej tzw. widget. Dzięki temu zyskamy za darmo dodatkowy kanał pozyskiwania pacjentów! 


Oferujemy lekarzom szeroką paletę narzędzi oraz pomoc techniczną (każdy nasz klient dostaje dedykowanego opiekuna), ale to oni sami najlepiej znają swoich pacjentów. Wierzymy, że wspólnie zmienimy polską branżę zdrowia na lepsze!



 

Skutecznie promuj swój gabinet dzięki Pakietowi Premium!


Przy pomocy narzędzi dostępnych w Pakiecie Premium skutecznie wypromujesz swój profil i dotrzesz do znacznie szerszego grona pacjentów.


Uzupełnij formularz, a nasz konsulatnt skontaktuje się z Tobą i opowie o szczegółach.