Jak przekonać lekarzy do promocji placówki

lekarze_online-1

Zwiększanie liczby wizyt powinno być celem zarówno managerów placówki jak i jej lekarzy. Aż 90% pacjentów szuka dziś lekarza online - ale Ci ostatni miewają wciąż opory przed imiennym występowaniem w Internecie. Poniżej podpowiadamy kilka argumentów mogących pomóc w zmotywowaniu specjalistów do reprezentowania placówki online.


Nie unikajmy dialogu z pacjentami

Pierwsza obawa wyrażana przez lekarzy to wystawienie się na opinie pacjentów - potencjalnie negatywne, czy wręcz obraźliwe. Tymczasem opinie publikowane w serwisie ZnanyLekarz są skrupulatnie moderowane pod kątem formy (np. wulgaryzmy) jak i treści (np. merytoryka zamieszczonych opisów). Każdy pacjent, chcący pozostawić opinię o lekarzu, musi mieć potwierdzone dane swojego profilu użytkownika - co uniemożliwia działania anonimowe. Na dodatek, każdy lekarz może wchodzić w dialog z pacjentami. Dobre praktyki dialogu z pacjentami - zarówno w przypadku opinii pozytywnych jak i negatywnych - zebraliśmy w osobnym artykule.


Wspólny interes lekarzy i placówki

Powiedzmy to jasno: opłacalność lekarza dla placówki liczy się w umawianych do niego wizytach - a co raz większa ich ilość rezerwowana jest online. Lekarz powinien zatem dbać o zapełnianie swojego grafiku, korzystając przy tym z narzędzi przyjaznych zarówno pacjentom jak i placówce. Obu stronom zależy przecież na jak najlepszych wynikach przychodni - a te zależne są od tego, ilu pacjentów trafi na wizyty. Im więcej lekarzy uzupełni swoje profile i podepnie je pod profil placówki w ZnanyLekarz, tym większym portfolio zainteresuje ona potencjalnych pacjentów.


90% pacjentów szuka Twoich lekarzy w Internecie

Nie jest niespodzianką, że wielu informacji szukamy dziś online. Dotyczy to już większości aspektów życia, nie pomijając zdrowia. Internauci podejmują decyzje szybko, dlatego łatwo eliminują wyniki wyszukiwań niespełniające ich wymagań - a kierują się łatwą dostępnością informacji oraz opiniami innych. Wyjaśnij swoim specjalistom, że rzetelnie wypełniony profil na ZnanyLekarz podnosi widoczność i rozpoznawalność nie tylko placówki, ale i lekarzy.


Rekomendacje ustne to za mało

Wielu lekarzy wciąż twierdzi, że wystarczą im polecenia pacjentów wśród znajomych. Tymczasem pacjenci bardzo często weryfikują zasłyszane rekomendacje właśnie w Internecie. Bez troski o widoczność i reputację online nawet świetny lekarz może mieć problemy z zapełnieniem grafiku wizyt. Szeroka wiedza i lata doświadczenia specjalisty dziś już nie wystarczą - w rozwoju jego oraz jego placówki pomoże mu dobrze prowadzony profil w serwisie specjalistycznym. Dla lekarzy rolę tę pełni ZnanyLekarz.


Zachęć lekarzy Twojej placówki do zadbania o widoczność online.


Poleć lekarzom e-booka o widoczności online ➤


 

Przeczytaj także



   

Pobierz e-booka

Zwiększ zyski swojego gabinetu

Pobierz e-booka ➤

Najnowsze posty