5 sposobów na podniesienie liczby odwiedzin profilu

Happy young man entrepreneur working on computer sitting on a floor in his office successful in increasing internet website traffic. Promotion, company growth concept. Isolated on gray wall background-093350-edited.jpegProfil w serwisie ZnanyLekarz.pl to najlepsza wirtualna wizytówka lekarza. Aby należycie spełniał swoją rolę i prowadził do umawiania wizyt w gabinecie, musi być jak najczęściej odwiedzany przez pacjentów. Oto pięć skutecznych sposobów na podniesienie liczby odwiedzin.

 

1. Rzetelnie uzupełnij profil

Według statystyk portalu pacjenci aż 4 razy częściej odwiedzają profile, na których mogą znaleźć pełne informacje o lekarzu i jego usługach. Absolutną podstawą są dane adresowe, informacje o świadczonych usługach i cennik. Nie ograniczaj się do nich i w pełni wykorzystaj możliwości swojego profilu. Pamiętaj, że wszelkie dodatkowe informacje, takie jak zdobyte certyfikaty, nagrody, publikacje, ukończone szkoły i przebyte staże, dodatkowo wyróżnią Cię na tle innych lekarzy.


2. Odpowiadaj na pytania pacjentów

Z przeprowadzonych badań wynika, że 71% osób przy wyborze lekarza kieruje się jego doświadczeniem. Odpowiadając na pytania pacjentów dzięki funkcjonalności Pytania i Odpowiedzi pokazujesz swoją wiedzę i budujesz wizerunek profesjonalisty. Według naszych statystyk, profile lekarzy, którzy udzielili odpowiedzi na przynajmniej jedno pytanie, odnotowują wzrost liczby odwiedzin nawet o 36%.

3. Udostępnij terminy wizyt

Pacjenci odwiedzają Twój profil w konkretnym celu - aby umówić wizytę. Im więcej udostępnisz terminów, tym większa szansa, że wizyta na profilu okaże się pierwszym krokiem do wizyty w gabinecie. Pamiętaj, że dzięki DocPlannerowi możesz dopisywać wizyty także poza widocznym dla pacjentów kalendarzem.

4. Pozyskuj opinie pacjentów

Z badania przeprowadzonego przez portal ZnanyLekarz.pl wynika, że blisko 85% pacjentów jako najważniejsze kryterium, którym kierują się przy wyborze lekarza, wskazało na opinie innych.

Co więcej, z danych portalu wynika, że do lekarzy posiadających co najmniej 10 opinii pacjenci umawiali średnio pięciokrotnie więcej wizyt niż do lekarzy z mniejszą liczbą opinii. Gdy opinii było więcej, niż 30, liczba wizyt wzrastała nawet dziewięciokrotnie (w porównaniu do profili, na których było mniej niż 10 opinii).

5. Zamieść widget na swojej stronie internetowej

Co prawda profile w serwisie są bardzo dobrze pozycjonowane i wyświetlają się wysoko w wynikach wyszukiwania Google, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby kierować na profil także pacjentów, którzy wejdą bezpośrednio na stronę internetową lekarza - jeśli np. otrzymali jej adres na wizytówce. Implementacja widgetu jest bardzo prosta i intuicyjna.

 


Zobacz, jak dokładnie działa widget!


 

Przeczytaj także



    

DARMOWE DEMO

Zobacz, jak działa
profil Premium

Zobacz demo

Najnowsze posty