3 kroki do lepszej widoczności na ZnanyLekarz.pl

3 kroki do lepszej widoczności na ZnanyLekarzKażdego miesiąca portal ZnanyLekarz.pl odwiedzany jest przez 5,2 milionów osób. Większość z nich to pacjenci poszukujący informacji o lekarzu lub chcący umówić wizytę. Aby do nich dotrzeć, trzeba zadbać o swoją obecność i aktywność na portalu. Poznaj 3 podstawowe sposoby na zbudowanie widoczności na ZnanyLekarz.pl:

 

1. Stwórz swoją wizytówkę w Internecie - załóż i uzupełnij profil

ważne informacje o lekarzuProfil na ZnanyLekarz.pl jest Twoją wizytówką, którą zobaczą osoby poszukujące specjalisty. Aby w pełni wykorzystać możliwości portalu i dobrze zaprezentować się potencjalnym pacjentom, warto zadbać o uzupełnienie i przejrzystość profilu. Absolutną podstawą jest umieszczenie danych adresowych, informacji o świadczonych usługach i cennika. Jednak to kompletnie uzupełnione profile najbardziej przyciągają uwagę pacjentów. Są też przez nich odwiedzane aż 4 razy częściej niż profile z małą ilością informacji! Pamiętaj, że wszelkie dodatkowe elementy, takie jak zdobyte certyfikaty, nagrody, publikacje, ukończone szkoły i przebyte staże, wyróżniają Cię na tle innych lekarzy.


2. Buduj wizerunek eksperta - odpowiadaj na pytania i opinie pacjentów

Dla pacjentów bardzo istotne jest doświadczenie specjalisty, jego wykształcenie i wiedza. Nie mniej ważny jest jednak stosunek lekarzy do pacjentów: okazywane zainteresowanie, uprzejmość, udzielanie wyczerpujących informacji. Lekarz powinien być ekspertem w swojej dziedzinie, ale również troszczyć się o dobre relacje z pacjentem. O te elementy wizerunku możesz zadbać odpowiadając na wystawione Ci opinie oraz na pytania zadane w dziale Pytania i Odpowiedzi na ZnanyLekarz.pl. W ten sposób zaprezentujesz swoją wiedzę, profesjonalizm i zaangażowanie. Według naszych statystyk, profile lekarzy, którzy udzielili odpowiedzi na przynajmniej jedno pytanie, odnotowują wzrost liczby odwiedzin nawet o 36%.

3. Zachęć pacjentów do wizyt - udostępnij swój grafik online

Podanie kompletu informacji o swojej praktyce oraz zaangażowanie w odpowiedzi na opinie i pytania pacjentów wyróżni Cię na tle innych lekarzy i pomoże zbudować pozytywny wizerunek. Pamiętaj jednak, że pacjenci odwiedzają Twój profil w konkretnym celu - aby umówić wizytę. Włączając System zarządzania wizytami, dasz pacjentom możliwość zapisu na konsultację. Pamiętaj, że im więcej udostępnisz terminów, tym większa szansa, że wizyta na profilu okaże się pierwszym krokiem do wizyty w gabinecie.

Już dziś zastosuj powyższe wskazówki i daj się znaleźć pacjentom!

 


Zobacz, jak się wyróżnić na ZnanyLekarz.pl!


 

Przeczytaj także



   

Pobierz e-booka

Zwiększ zyski swojego gabinetu

Pobierz e-booka ➤

Najnowsze posty