logo

Baza Wiedzy dla lekarzy i specjalistów

Czego chciałbyś się dzisiaj dowiedzieć?

Siła placówki medycznej - lekarze!

Wyzwanie

Założyłeś i aktualizujesz profil placówki w serwisie ZnanyLekarz.pl, ale jesteś pewien, że wciąż możesz zrobić więcej? Masz rację! zawsze możesz mieć więcej pacjentów i wygenerować dodatkowy dochód. 

Czego właściwie szuka pacjent?

ic_10.mln.png

Aby skutecznie przyciągnąć pacjentów do placówki, najpierw musisz zadać sobie pytanie: w jaki sposób szuka się dziś lekarza? Najczęściej – w Internecie. Z badań przeprowadzonych przez PBI wynika, że już dla ponad 10 milionów Polaków pierwszym źródłem informacji o zdrowiu i lekarzach jest sieć.


Oznacza to, że nasi potencjalni pacjenci zwracają się najpierw do przeglądarki Google. W jaki sposób to robią? Przede wszystkim – pacjenci szukają rozwiązania problemu. Męczy ich konkretna przypadłość, mają konkretne podejrzenia odnośnie swojego stanu zdrowia, chcą wykonać konkretne badania profilaktyczne. Chcą znaleźć specjalistę, który im pomoże. Interesuje ich jakość usług, dostępność i cena, a nie nazwa gabinetu. Zapytania, jakie zwykle wpisują w wyszukiwarkę Google, to np. dermatolog Warszawa Mokotów (to najczęstsza forma: specjalizacja + lokalizacja), jak leczyć zapalenie spojówek, szczepionka przeciw grypie Zielona Góra. Na pewno warto więc pozycjonować placówkę na konkretne frazy.

Przywiązanie do nazwisk

ic_35.tys.pngWielu pacjentów szuka też konkretnego lekarza – bo np. leczyli się już u niego wcześniej, polecała go bliska osoba, albo po prostu cieszy się bardzo dobrą opinią w Internecie. Jeśli zatrudniany przez nas lekarz ma profil w ZnanyLekarz.pl (to bardzo prawdopodobne, w serwisie jest ich już ponad 150 tysięcy), istnieje duża szansa, że pacjent trafi do niego bezpośrednio z Google.

ic_3.5mln.pngProfile specjalistów cieszących się wieloma pozytywnymi opiniami są pozycjonowane wysoko w wynikach wyszukiwania, a więc odnosić do nich będzie wpisanie haseł powiązanych z daną specjalizacją. Wielu pacjentów wyszukuje też lekarzy z poziomu samego serwisu (miesięcznie odwiedzanego przez ponad 3.5 miliona osób, w większości chcących umówić wizytę).

Taki
lekarz jest naszą najlepszą wizytówką. W naszym interesie leży, aby jego profil powiązany został z profilem placówki – w naturalny sposób przyciągnie do niej swoich pacjentów, zarówno tych, którzy cenią go od lat, jak i nowych, którzy w ten czy inny sposób znajdą go w Internecie. Warto więc przypominać lekarzom, że powinni stale pracować nad wizerunkiem – leży to zarówno w ich, jak i naszym interesie.

Jak to zrobić?

Wystarczy wysłać informację o lekarzach i specjalistach przyjmujących w placówce na adres info@znanylekarz.pl. Należy podać imię i nazwisko, specjalizację oraz link do profilu w serwisie ZnanyLekarz.pl. Konsultanci zamieszczą na profilach odpowiednie informacje i przekierowanie do profilu placówki. Za każdym razem, gdy pacjent zamieści opinię o lekarzu, otrzymamy powiadomienie. Uzyskamy też dostęp do statystyk odwiedzin profili.

Bądź konsekwentny!

Konsekwencja popłaca. Bądźmy konsekwentni. Założyliśmy profil naszej placówki w serwisie ZnanyLekarz.pl w konkretnym celu – aby za jego pośrednictwem pozyskiwać pacjentów i budować z nimi relacje. Przypisanie profili zatrudnionych lekarzy nic nie kosztuje, a może okazać się kluczem do zwiększenia popularności naszego gabinetu.

 

Chcesz więcej? Sprawdź ofertę ZnanyLekarz.pl dla placówek.