Biblioteka

Przeglądaj interesujące artykuły, tematy, filmy oraz infografiki.

poradnik
Konsultacje online
Konsultacje online w sytuacji zagrożenia - najczęściej zadawane pytania
 
Masz wątpliwości, czy wiesz wszystko na temat dodawania konsultacji online? Poznaj odpowiedzi na najpopularniejsze pytania lekarzy i specjalistów.

1. Czy ZnanyLekarz ma własne narzędzie do przeprowadzania wizyt zdalnych?

Tak, wideokonsultacje ZnanyLekarz to produkt w pełni zintegrowany z kalendarzem ZnanyLekarz, który już masz. Narzędzie do przeprowadzania wizyt zdalnych jest bezpłatne i dostępne dla klientów mających Pakiet Premium.

illu-people-help-doctor-shape-2

2. Jak sprawić, że konsultacje online będą widoczne w wyszukiwarce ZnanyLekarz.pl?

Wystarczy, że założysz nowy adres tylko z wizytami online, a Twój profil zostanie wyróżniony tak, jak na zdjęciu poniżej.

umówi wizyte online

Jak to zrobić?

📋 Sprawdź instrukcję wideo - jest dostępna tutaj.
📖 Chcesz uzyskać więcej informacji na temat dodawania konsultacji online? Przejdź do tej sekcji w Centrum Pomocy.

Pamiętaj! Dodając usługę konsultacji online do istniejącego już kalendarza, tracisz szansę na wyróżnienie swojej praktyki w wyszukiwarce ZnanyLekarz.pl.


3. W jaki sposób mogę przyjąć płatność za konsultacje online?

ZnanyLekarz daje kilka opcji opłacenia konsultacji online. Za wizytę można pobrać opłatę z góry lub po wizycie. Zalecaną formą są szybkie płatności online (za pośrednictwem stosowanego na całym świecie systemu płatności online Stripe), w ich ramach możliwa jest płatność kartą (np. kredytową, debetową, Revolut) oraz Przelewy24 (szybki przelew bankowy, BLIK).

Pamiętaj, by w opisie pracy nowego gabinetu dodać informację o akceptowanych metodach płatności. Podaj dane do przelewu oraz przedstaw jasne zasady płatności, np. wizyta nieopłacona w ciągu 24 h może zostać anulowana.

Dowiedz się więcej o płatnościach online TUTAJ.

4. Jak poinformować pacjentów o odwołaniu wizyt?

Jeżeli nie masz możliwości przesunięcia wizyty lub przeprowadzenia jej zdalnie, pamiętaj, żeby poinformować pacjenta o tym, dlaczego wizyta nie może się odbyć.

W celu odwołania wizyty kliknij lewym przyciskiem myszy na wybraną wizytę w kalendarzu, a następnie na dole znajdziesz przycisk Odwołaj wizytę.

odwołaj wizytę

Kolejny krok to wybór wiadomości, jaką chcesz wysłać do pacjenta.

W tej chwili nie ma możliwości zbiorczego odwołania wizyt. Jeżeli zdecydujesz się wysłać kampanię informującą o odwołaniu wizyt i tak musisz je odwołać w systemie. W innym wypadku pacjenci otrzymają przypomnienia o konsultacjach, które się nie odbędą.

Warto pamiętać, że w kryzysowych sytuacjach dbanie o komfort pacjenta jest ważniejsze niż zwykle. Połóż nacisk na komunikację, a z pewnością pacjenci do Ciebie wrócą w przyszłości.

Szkolenia online Sprawdź ofertę bezpłatnych szkoleń dla lekarzy i specjalistów
Materiały do pobrania Pobierz bezpłatne poradniki przygotowane przez ekspertów

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco!