logo

Baza Wiedzy dla lekarzy i specjalistów

Czego chciałbyś się dzisiaj dowiedzieć?

4 powody, dla których Twoja placówka potrzebuje Kalendarza Wizyt

 

1. Przestaniesz tracić z powodu zaniedbań w zarządzaniu wizytami

Kalendarz Wizyt znacznie usprawni zarządzanie wizytami w Twojej placówce. Po pierwsze dlatego, że jest narzędziem dostępnym online - można dowolnie przesuwać i odwoływać wizyty z każdego urządzenia podłączonego do Internetu. Obsługa jest prosta i intuicyjna - nie wymaga długiego, uciążliwego szkolenia. Po drugie, dzięki automatycznemu systemowi powiadomień o wizytach, znacząco spada współcznynnik no-show - a więc liczba pacjentów, którzy nie zjawili się na wizycie, ale też jej w porę nie odwołali. Uruchomienie Kalendarza Wizyt to nawet 60% mniej takich “pacjentów widmo”. Jeśli przyjmiemy, szacując ostrożnie, że placówka przyjmuje w dni robocze, średnio dwa razy dziennie ktoś zapomina poinformować w porę zmianie planów, a średnia cena wizyty to 100zł - w skali miesiąca nasz przychód wzrasta o 2400zł.

2. Odciążysz pracę recepcji
Razem z Kalendarzem Wizyt placówka otrzymuje usługę TeleRejestracji. To zdalna recepcja, zajmująca się wyłącznie odbieraniem telefonów od pacjentów i umawianiem wizyt. Pamiętajmy, że wielu pacjentów chcących umówić się na wizytę z różnych względów nie może zadzwonić w “biurowych” godzinach. TeleRejestracja jest dostępna dłużej, niż Twoja recepcja - w dni robocze od 8:00 do 20:00, w soboty od 9:00 do 17:00. Dzięki temu pozyskasz więcej pacjentów bez konieczności płacenia za nadgodziny, wzrośnie poziom obłsugi (TeleRejestracja odbiera 99.5% wszystkich połączeń, a średni czas oczekiwania nie przekracza jednego sygnału). W polskich placówkach medycznych pracownicy recepcji poświęcają na rozmowy telefoniczne średnio nawet 20% czasu pracy - to ponad półtorej godziny, które będą mogli przeznaczyć na obsługę pacjentów. Z badania przeprowadzonego przez serwis ZnanyLekarz.pl wynika, że obecnie 44% połączeń wykonywanych przez pacjentów pozostaje nieodebranych - zwykle dlatego, że pracownik recepcji zajmuje się w tym czasie czymś innym. Z Kalendarzem Wizyt i TeleRejestracją Twoja placówka wypadnie na tym tle znacznie lepiej.

 


Zobacz wszystkie funkcjonalności Kalendarza Wizyt!




3. Pozyskasz pacjentów
Dziś pacjenci szukają lekarza przede wszystkim w Internecie. Dzieki Kalendarzowi Wizyt mogą wybrać online termin (spośród udostępnionych) i jednym kliknięciem zapisać się na wizytę. Wielu pacjentów preferuje właśnie taką formę - współcześni konsumenci oczekują łatwej dostępności do usług online, o czym świadczy choćby gigantyczny sukces portali do zamawiania jedzenia przez Internet czy serwisów aukcyjnych. Kalendarz Wizyt wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Obecnie przy pomocy Kalendarza Wizyt umawianych jest miesięcznie średnio 13 wizyt do każdego lekarza. Dzięki dostępowi do statystyk można łatwo sprawdzić, który z zatrudnionych lekarzy jest njapopularniejszy i którego odwiedza najwięcej osób, w porównaniu do średniej dla jego specjalizacji w danej okolicy.

4. Dodatkowo wypromujesz placówkę w Internecie
Dzięki uruchomieniu Kalendarza Wizyt profile zatrudnionych lekarzy w serwisie ZnanyLekarz.pl są odwiedzane dziesięciokrotnie częściej. Profile takie są wyróżnione i lepiej widoczne. To dodatkowa forma promocji placówki w Internecie - pamiętajmy, że to lekarze przyciągają pacjentów do placówki. Pacjenci mogą łatwo przejrzeć opinie na temat naszych lekarzy - a z badania przeprowadzonego przez nas serwis wynika, że dla ponad 80% z nich to właśnie opinie są głównym czynnikiem, wpływającym na wybór lekarza. Uruchomienie Kalendarza Wizyt nie tylko przyniesie wymierne zyski, ale także pomoże zbudować wizerunek placówki nowoczesnej, zorientowanej na potrzeby pacjenta.

 

Zamów Kalendarz Wizyt dla Twojej placówki!